free joomla slider module
Друк

ЗАКЛЮЧНИЙ ЦИКЛ ТРЕНІНГІВ ПЕРЕД ПОДАННЯМ ПЛАНУ МІСЦЕВОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ

мЦього тижня відбулася заключна серія тренінгів для міст-учасників нової ініціативи Європейського Союзу «Мери за економічне зростання». Тема, що розглядалася, є вкрай актуальною та важливою – «Зовнішнє позиціонування та маркетинг території». Під час тренінгу розглядалися питання промоції місцевого економічного та інвестиційного потенціалу громад, побудова сприйняття в позиціонуванні та брендуванні, розробка маркетингової стратегії муніципалітету, пошук інвестора та промоція муніципалітету, впровадження маркетингової стратегії та багато інших.

Нагадаємо, що питанню зовнішнього позиціонування та маркетингу територій у Плану місцевого економічного розвитку приділяється окремий підпункт.

При розгляді та плануванні даного підпункту бралися до уваги декілька основних факторів позиціонування органу місцевого самоврядування щодо інших територій. Перший – це отримання містом офіційного статусу депресивної території строком до 2021 року. Про це повідомили майже всі центральні телеканали, привернувши увагу до Токмака як усієї Запорізької області, так і України в цілому. Подібна увага сформувала чітку асоціацію, що місто Токмак – депресивне. Цей статус активно обговорювався і мешканцями міста, і мешканцями інших міст. Аналіз соціальних мереж довів, що мешканці інших міст, порівнюють свої міста із Токмаком, наголошуючи саме на те, що їх міста не депресивні. Вочевидь, у короткостроковій перспективі статус депресивної території формує негативний імідж, але за умови проведення усіх необхідних заходів щодо виведення її з цього стану – ефект стане протилежним. Досягнення поставлених результатів допоможе у середньостроковій перспективі провести автоматичний ребрендінг міста та, навіть, ділитися отриманим досвідом з іншими територіями не тільки області, а й країни в цілому.чя

Другий фактор позиціонування міста – це долученя до трьох міжнародних ініціатив, а саме: «Угоди мерів», «Мери за економічне зростання» та «Енергоефективність у громадах ІІ». При чому по третій ініціативі – місто Токмак єдиний учасник в області. Щодо участі в «Угоді мерів», то безумовною перевагою стане те, що Програма «План дій сталого енергетичного розвитку» буде розроблятися вже по новим вимогам, тобто до 2030 року. Інші міста-учасники із Запорізької області такої переваги не мають, адже долучалися до цієї ініціативи раніше.

Отже, місто Токмак повинно позиціонуватися на теренах Запорізької області у наступних напрямках:

 

  1. 1.                Токмак – місто підприємець. У рамках досягнення цієї мети планується активізувати розвиток діалогу та довіри між бізнесом і владою; забезпечити легкість ведення малого та середнього бізнесу у місті; продовжити формування простору інвестиційного партнерства та налагодити розбудову точок економічного зростання. Виконання цієї цілі заплановано до кінця 2020 року.
  2. 2.                Токмак - комфортне та безпечне місто. У рамках досягнення цієї мети планується впровадити механізми розумного управління містом; розвивати Токмак, як місто якісних та доступних послуг, а також забезпечити формування міста, як молодіжного, сучасної культури, мистецтва та спорту. Виконання цієї цілі заплановано до кінця 2020 року.
  3. 3.                Токмак - відповідальне місто. У рамках досягнення цієї мети планується розвивати Токмак, як місто енергетичної ефективності та незалежності та як екологічно чисте місто, а також активізуватися у напрямку формування з Токмака міста соціальної відповідальності та соціальних інновацій.

Попереду – подання на розгляд експертів повної версії «Плану місцевого економічного розвитку міста Токмака до 2020 року».