Друк

Інформація про роботу виконкому з громадянами в період карантину

Поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19 внесла свої корективи в роботу з мешканцями нашого міста. Так, особисті прийоми громадян проводилися тільки у I кварталі 2020 року в зв’язку із запровадженням в Україні карантинних заходів, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 р. № 211. З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID -19, спричиненої корона вірусом SARS –COV-2  з березня особисті прийоми громадян тимчасово скасовані.

Графік прийому громадян керівними посадовими особами виконавчого комітету та інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за 2020 рік розміщені на офіційному сайті Токмацької міської ради у розділі «Звернення громадян».

За звітний період міським головою проведено 3 прийоми, під час яких прийнято 19 громадян, що порушили в своїх зверненнях 28 питань. Прийоми у визначені дні не проводились виключно з виключно з поважних причин: перебування керівника у відрядженні або у зв’язку із виробничою необхідністю. Заявникам пропонувалось звернутися письмово.

 

Секретарем міської ради та заступниками міського голови, керуючим справами виконкому особисті прийоми громадян проводилися згідно з затвердженим графіком. Всього протягом звітного періоду ними прийнято 71 чоловік з різних питань.

Кількість усіх звернень, що надійшли до виконкому Токмацької міської ради за I півріччя 2020 року становлять 723 звернення.

Щодо всіх пропозицій, заяв та скарг громадян вживались відповідні заходи. У звітному періоді з 723 звернень: задоволено – 231, роз’яснено по 458 зверненням, відмовлено у задоволенні – 3 й 31 перебуває на опрацюванні.

Найбільша кількість звернень протягом I півріччя 2020 року надійшла з питань соціального захисту – 534 заяви. Звернення стосувались надання матеріальної допомоги на лікування, виплати допомоги на поховання незареєстрованих в системі соціального страхування, забезпечення дровами соціально – незахищених верств населення.

На другому місті посідають звернення з питань комунального господарства – 148 звернень, які стосувались незадовільного опалення квартир, поновлення вуличного освітлення, допомоги в підключенні електроенергії, газу до будинків, ремонту доріг, ремонту покрівель, дозволу на індивідуальне опалення, порушення норм благоустрою, тощо.

Кількість звернень з питань житлової політики у I півріччі 2020–го складає 25 заяв та скарг. Заяви та скарги стосувались надання житла та поліпшення житлових умов.

Далі по чисельності йдуть питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 14; питань діяльності органів місцевого самоврядування протягом звітного періоду надійшло – 11; питань аграрної політики і земельних відносин надійшло – 4; з питань праці та працевлаштування – 7; з питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 4 звернення.

У I півріччі 2020 року зафіксовано 3 повторних звернення, від колективів – 31 заяву та скаргу.

Значна частина звернень громадян надійшла до виконкому Токмацької міської ради від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема: за соціальним станом – від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій - 25 звернень; інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 98, дітей війни –86, членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 9, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 6.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          За звітний період до Урядової гарячої лінії та гарячої телефонної лінії Запорізького обласного контактного центру надійшло 85 звернень, які здебільшого містили в собі питання, пов’язані з оформленням субсидії, забезпечення ліками, благоустрою, незадовільного медичного обслуговування, виплати соціальної допомоги, незадовільного обслуговування газовою службою, роботи місцевого транспорту, освіти, дітей тощо.

У I півріччі 2020 року отримано та опрацьовано 9 запитів на публічну інформацію від фізичних осіб.

Протягом I півріччя 2020 року вирішено ряд питань, що стосувались надання фінансової допомоги мешканцям міста на лікування та усунення наслідків пожеж (170 громадянам міста виплачено матеріальну допомогу на суму 364 400 грн.), 19 –м громадянам виплачено допомогу на поховання осіб, не зареєстрованих в системі соціального страхування на суму 26 534 грн., продовжується робота по завезенню дров громадянам незахищених верств населення ( у I півріччі 2020 року надійшло 117 заяв на дрова).

 Також протягом I півріччя 2020 року вирішувався ряд питань комунальної сфери міста, як то благоустрій, освітлення, ремонт водо- та каналізаційних систем будинків. В зв’язку із налагодженою роботою з головами мікрорайонів міста, виконується ряд проблемних вуличних питань: роботи з підсипки доріг віддалених вулиць міста, роботи з освітлення вулиць.

Хоча прийом громадян в період карантину скасовано, але спеціалісти виконкому продовжують роботу з токмачанами в дистанційному режимі. Звернення приймаються електронною поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або ж за телефоном 4-46-90.