Друк

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВІДДІЛУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА РЕЄСТРАЦІЇ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

УКРАЇНА

ТОКМАЦЬКА МІСЬКА РАДА

 

__________________________сесія __________________________скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

 

Про затвердження Переліку адміністративних та дозвільних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг відділу надання адміністративних послуг та реєстрації  виконавчого комітету Токмацької міської ради

 

            Керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»,  розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», від 11.10.2017 № 782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523» з метою створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, підвищення якості надання адміністративних послуг у місті Токмак тощо, Токмацька міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Перелік адміністративних та дозвільних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг відділу надання адміністративних послуг та реєстрації  виконавчого комітету Токмацької міської ради (далі – Перелік) (додається).
  2. Визнати таким, що втратило чинність рішення Токмацької міської ради від 21.06.2018 № 16 «Про затвердження Переліку адміністративних та дозвільних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг відділу надання адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради».
  3. Встановити, що наступні зміни до Переліку вносяться через затвердження його у новій редакції.

   4.       Структурним підрозділам виконавчого комітету Токмацької міської ради, іншим органам, послуги яких надаються через Центр надання адміністративних послуг відділу надання адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради, підтримувати інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг в актуальному стані, дотримуючись стандартів надання адміністративних послуг.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань депутатської діяльності. регламенту. законності. захисту прав громадян та з питань реалізації регуляторної політики.

 

 

Міський голова                                                                                           І.КОТЕЛЕВСЬКИЙ

Вкладення:
Скачати цей файл (Перелiк_послуг_101.doc)Перелiк_послуг_101.doc[ ]209 Кб