Друк

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ТА ДОЗВІЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

   УКРАЇНА

    ТОКМАЦЬКА МІСЬКА РАДА

 Дванадцята   сесія   восьмого  скликання

 

                                             Р І Ш Е Н Н Я

 

 

22  квітня  2021 року                                                                                №6

 

 

Про затвердження Переліку адміністративних та дозвільних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Токмацької міської ради

 

            Керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», від 11.10.2017 № 782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р» з метою створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, підвищення якості надання адміністративних послуг у Токмацькій міській територіальній громаді, Токмацька міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Перелік адміністративних та дозвільних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Токмацької міської ради (далі – Перелік) (додається).
  2. Визнати таким, що втратив чинність п.1 рішення Токмацької міської ради від 24.12.2020 № 16 «Про затвердження Переліку адміністративних та дозвільних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Токмацької міської ради».
  3. Встановити, що наступні зміни до Переліку вносяться через затвердження його у новій редакції.

   4.       Структурним підрозділам виконавчого комітету Токмацької міської ради, іншим органам, послуги яких надаються через Центр надання адміністративних послуг Токмацької міської ради, підтримувати інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг в актуальному стані, дотримуючись стандартів надання адміністративних послуг.

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань депутатської діяльності, реформ, регламенту, законності, захисту прав громадян та з питань реалізації державної регуляторної політики.

 

Міський голова                                                                                       Ігор КОТЕЛЕВСЬКИЙ

Вкладення:
Скачати цей файл (Додаток.doc)Додаток.doc[ ]313 Кб