Друк

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ СТАТУТУ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «КОНТАКТ» ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (НОВА РЕДАКЦІЯ)

УКРАЇНА

ТОКМАЦЬКА МІСЬКА РАДА

Вісімнадцята   сесія  восьмого  скликання

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

05 липня 2021 р.                                                                              № 1

 

Про затвердження Статуту комунального підприємства «Управляюча компанія «Контакт» Токмацької  міської ради (нова редакція)

 

 

Керуючись  ст. 25, п. 30 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», з метою реалізації підприємством покладених функцій щодо збору врожаю сільськогосподарських культур   на вільних  земельних ділянках комунальної форми власності в межах території Токмацької міської територіальної громади та реалізацію отриманої продукції,  Токмацька міська рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Статут комунального підприємства «Управляюча компанія «Контакт»  Токмацької міської ради (код  ЄДРПОУ 32223640) в новій редакції, що додається.

2. Директору комунального підприємства «Управляюча компанія «Контакт» Токмацької міської ради (Вольвачу В.О.) забезпечити проведення державної реєстрації Статуту комунального підприємства «Управляюча компанія «Контакт» Токмацької міської ради, у порядку передбаченому чинним законодавством України.

3.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію ради з питань комунальної власності, землекористування, агропромислового розвитку, архітектури, будівництва та екології.

 

 

 

Міський голова                                                                                     Ігор КОТЕЛЕВСЬКИЙ

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Токмацької міської ради
 від 05.07.2021 №1   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С Т А Т У Т

Комунального підприємства
«Управляюча компанія «Контакт»

Токмацької міської ради

(нова редакція)

 

 

код ЄДРПОУ 32223640

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Токмак – 2021 р.


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Контакт» Токмацької міської ради (надалі – Підприємство) є унітарним комерційним підприємством, утвореним на базі відокремленої частини комунальної власності Токмацької міської територіальної громади відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України і входить до сфери управління Токмацької міської ради.

1.2. Засновником Підприємства є Токмацька міська територіальна громада, в особі Токмацької міської ради (далі – Засновник).

1.3. Підприємство в своїй діяльності керується Конституцією України, законодавством України, відомчими та іншими нормативними актами, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Статутом.

1.4. Підприємство є самостійним господарським суб’єктом, набуває прав та обов’язків юридичної особи від дня його державної реєстрації, має поточні та інші (в тому числі й валютні) рахунки в установах банків, круглу печатку, штампи, бланки зі своїм найменуванням, знаки для товарів і послуг, а також інші атрибути юридичної особи відповідно до законодавства України.

1.5. Підприємство у своїй діяльності підзвітне й підконтрольне Токмацькій міській раді та її виконавчому комітету (далі – Уповноважений орган).

1.6. Комунальне підприємство «Управляюча компанія «Контакт» Токмацької міської ради має філію:

Дитячий оздоровчий табір «Сонячний». Адреса: м. Токмак, вул. Карла Лібкнехта, буд. 166. Діяльність філії здійснюється відповідно до Положення про філію.

1.7. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями Засновника та виконавчого комітету Токмацької міської ради.

2. НАЗВА І АДРЕСА ПІДПРИЄМСТВА

2.1. Повне найменування Підприємства:

–        комунальне підприємство «Управляюча компанія «Контакт» Токмацької міської ради.

2.2. Скорочене найменування Підприємства:

–        КП «Управляюча компанія «Контакт» ТМР.

2.3. Місцезнаходження Підприємства: вул. Карла Лібкнехта, буд. № 166, м. Токмак, Запорізька область, 71701.

3. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Підприємство створене з метою здійснення господарської, інвестиційної та управлінської діяльності, спрямованої на задоволення потреб Підприємства, його трудового колективу та Токмацької міської територіальної громади, а також наймачів, орендарів та власників житлових та нежитлових приміщень (співвласників багатоквартирних будинків), в частині забезпечення сталого та енергоефективного функціонування житлового фонду, надання житлово-комунальних послуг, обслуговування переданих на баланс об’єктів благоустрою, а також обслуговування фізичних та юридичних осіб незалежно від форм власності з питань їх інформаційно-аналітичного та консультаційного забезпечення, здійснення іншої господарської діяльності з метою отримання прибутку.

3.2. Основним предметом (видом) діяльності Підприємства є надання житлово-комунальних послуг, зокрема з:

–        комплексного обслуговування об’єктів;

–        управління будинком, спорудою, іншим нерухомим майном;

–        утримання будинків, споруд і прибудинкових територій та інших житлово-комунальних послуг, виконання функцій балансоутримувача житлового та нежитлового фонду, а також обслуговування житлового та нежитлового фонду, що не належить до комунальної власності Токмацької міської ради на договірних засадах у встановленому порядку;

–        ремонту приміщень, будинків, споруд.

3.3. Додаткові види діяльності:

–        надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів;

–        надання в оренду вантажних автомобілів;

–        надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н.в.і.у.;

–        збирання безпечних відходів;

–        оброблення та видалення безпечних відходів;

–        інша діяльність із прибирання будинків і промислових об’єктів;

–        інші види діяльності з прибирання;

–        покрівельні роботи;

–        електромонтажні роботи;

–        проектні роботи;

–        перевірка та очищення димових та вентиляційних каналів;

–        ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування;

–        установлення столярних виробів;

–        монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;

–        виконання робіт капітального ремонту об’єктів соціальної інфраструктури гуртожитків, здійснення інших робіт, які не ввійшли до затвердженого переліку тарифів по ремонту будинків, які знаходяться на обслуговуванні підприємства, по узгодженню з постійною комісією міської ради з питань життєзабезпечення міста;

–        видача технічних умов, планів-схем на встановлення побутових індивідуальних та супутникових антен телебачення і радіо передавальних засобів інформації та зв’язку у житлових будинках комунальної форми власності;

–        інша діяльність із забезпечення трудовими ресурсами;

–        діяльність інших засобів тимчасового розміщування;

–        допоміжна діяльність у рослинництві;

–        будівництво трубопроводів;

–        організація поховань і надання суміжних послуг;

–        управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту;

–        посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації;

–        ведення бухгалтерського та фінансового обліку, юридичні та бухгалтерські послуги;

–        інша діяльність у сфері охорони здоров’я (послуги з дезінсекції, дезінфекції, дератизації);

–        облаштування та утримання кабельних та електричних мереж, їх монтаж;

–        земляні роботи, розчищення територій, ландшафтне планування, улаштування дорожніх покриттів для транспорту і пішоходів;

–        організація і проведення семінарів, виставок, ярмарків, презентацій;

–        виконання будівельних, будівельно-монтажних, ремонтно-будівельних, ремонтних робіт, в т.ч. аварійних;

–        вантажні перевезення;

–        оптова та роздрібна торгівля продовольчими та промисловими товарами;

–        надання та посередництво при наданні в оренду житлових та нежитлових приміщень, іншого нерухомого та рухомого майна;

–        монтаж, загальний ремонт і технічне обслуговування систем освітлення та сигналізації для вулиць, автомобільних доріг, залізниць, аеропортів, портів;

–        монтаж електричних ізоляторів на лініях електропередач;

–        вирощування однорічних і дворічних культур;

–        вирощування багаторічних культур;

–        відтворення рослин;

–        змішане сільське господарство;

–        допоміжна діяльність у сільському господарстві та післяурожайна діяльність;

–        оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин;

–        неспеціалізована оптова торгівля;

–        інші види роздрібної торгівлі поза магазинами.

3.4. Підприємство може займатися й іншими видами діяльності, що не заборонені чинним законодавством України.

3.5. Діяльність, яка, відповідно до чинного законодавства, потребує спеціального дозволу (ліцензії), здійснюється Підприємством за умови отримання такого дозволу.

 

4. ФУНКЦІЇ ТА ПРАВА ПІДПРИЄМСТВА

4.1. Визначення основних напрямків діяльності Підприємства належить до компетенції Засновника.

4.2. Функціями Підприємства є:

–        згідно рішення власника (співвласника) майна багатоквартирних будинків, його коштом, в межах господарських договорів, відповідних бюджетних програм здійснювати утримання переданого Підприємству майна, управління ним, забезпечення його належної експлуатації;

–        надання передбаченої допомоги співвласникам всіх будинків житлового фонду незалежно від форми власності та форми управління такими будинками;

–        укладання договорів підряду та надання житлово-комунальних послуг, контроль за їх виконанням, прийняття виконаних робіт (проведення технагляду);

–        технічний та авторський нагляд за експлуатацією, реконструкцією, поточним та капітальним ремонтом будинків і споруд та прибудинкових територій незалежно від форми власності, замовлення проектно-кошторисних робіт;

–        створення та ведення єдиної інформаційної системи автоматизованого обліку житлово-комунальних платежів, проведення нарахування та облік плати за житлово-комунальні послуги в розрізі окремих власників (наймачів) квартир та нежитлових приміщень, будинків (побудинковий облік), видів послуг та їх надавачів, ведення обліку нарахованих і сплачених субсидій і дотацій, вжиття заходів до належного рівня оплати за житлово-комунальні послуги;

–        введення і супровід інформації про паспортний облік, оформлення документів реєстрації місця проживання фізичних осіб, видача довідок, оформлення актів, посвідчення довіреностей відповідно до вимог законодавства та інших передбачених нормативними актами документів;

–        організація поточного і капітального ремонту будинків відповідно до цільових програм, рішень власників, уповноважених ними осіб та з власної ініціативи;

–        благоустрій та облаштування прибудинкових територій (за винятком робіт із землеустрою) відповідно до цільових програм, рішень власників, уповноважених ними осіб та з власної ініціативи;

–        інвестиційна та фінансова діяльність, спрямована на забезпечення сталого функціонування житлового фонду, енергозбереження незалежно від форм власності згідно цільових програм;

–        контроль за дотримання правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями, дотримання державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, підготовкою житлового фонду та об’єктів інженерної інфраструктури до сезонної експлуатації, безпечною експлуатацією механічного, електричного, сантехнічного обладнання будинків в межах та формах, встановлених законодавством України та органом місцевого самоврядування;

–        виробництво товарної продукції рослинництва і тваринництва, а також її переробка та інші види діяльності, спрямовані на задоволення інтересів Токмацької міської територіальної громади.

–        інші функції, передбачені Статутом.

4.3. Підприємство реалізовує свої функції щодо управління переданим йому майном в межах, встановлених власником (співвласником) майна багатоквартирних будинків, та за кошти власника (співвласника) такого майна.

4.4. Підприємство має право:

–        самостійно планувати свою діяльність, визначати стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до плану розвитку Підприємства, кон’юнктури ринку, робіт, послуг та економічної ситуації;

–        укладати цивільні та господарські договори, виконувати роботи, надавати послуги за встановленими цінами або на договірній основі;

–        бути учасником цивільного,  господарського, адміністративного,  кримінального  процесу та користуватися усіма правами та обов’язками гарантованими чинним законодавством України;

–        від свого імені вчиняти будь-які правочини, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути позивачем та відповідачем у всіх судових інстанціях;

–        отримувати безкоштовно від Засновника та його виконавчих органів інформаційні та довідкові дані й звітні документи, необхідні для виконання своїх завдань;

–        управляти об'єктами нерухомого майна та благоустрою;

–        контролювати забезпечення населення житлово-комунальними послугами необхідного рівня та якості, дотримання правил благоустрою та користування жилими будинками;

–        отримувати та вимагати від споживачів своєчасної і в повному обсязі оплати виконання власних функцій та наданих житлово-комунальних послуг;

–        здійснювати інвестиційну діяльність;

–        звертатися до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та до суду в межах повноважень, визначених законом та договором, для забезпечення належного виконання умов договору виробниками, виконавцями та споживачами;

–        здійснювати контроль за станом інфраструктури та будинків, які перебувають в управлінні, їх утриманням, підготовкою до сезонної експлуатації, проведенням ремонтних робіт;

–        придбавати або орендувати необоротні та оборотні активи за рахунок фінансових ресурсів, які має Підприємство, кредитів, позик та інших джерел фінансування, продавати, здавати майно в оренду в межах, встановлених Статутом та чинним законодавством;

–        визначати та встановлювати форми та системи оплати праці, чисельність працівників, структуру та штатний розпис;

–        за згодою Засновника створювати філії та відділення з правом відкриття поточних (розрахункових) та інших рахунків, а також проводити їх реорганізацію та ліквідацію;

–        набувати інших прав, передбачених чинним законодавством в межах, встановлених Статутом та чинним законодавством.

5. МАЙНО ПІДПРИЄМСТВА

5.1. Майно Підприємства складається із виробничих і невиробничих фондів, а також інших коштів, вартість яких відображається в самостійному балансі Підприємства.

5.2. Майно Підприємства є власністю Токмацької міської територіальної громади і закріплюється за ним на праві господарського відання. Здійснюючи право господарського відання, Підприємство володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном згідно з чинним законодавством та цим Статутом та відповідно до обмежень, встановлених Засновником.

5.3. Власністю Підприємства є прибутки, а також майно, придбане ним в результаті фінансово-господарської діяльності.

5.4. Джерелами формування майна, фінансування виробничої діяльності, утримання Підприємства є:

–        статутний капітал підприємства складає 1 396 509,16 грн.;

–        доходи, отримані від надання послуг, а також від іншої господарської діяльності;

–        трансферти з міського бюджету на реалізацію програм підвищення рівня та якості надання житлово-комунальних послуг населенню;

–        капітальні вкладення;

–        грошові та матеріальні внески Засновника;

–        кредити банків та інших кредиторів;

–        майно, придбане в інших суб'єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;

–        інші джерела, не заборонені законодавством України.

5.5. Підприємство володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном в порядку, встановленому цим Статутом та чинним законодавством.

5.6. Підприємство має права безоплатно передавати належне йому майно відповідно до рішень Засновника та діючого законодавства України.

5.7. Вилучення майна Підприємства допускається не інакше, як у випадках, на підставах і в порядку, передбачених чинним законодавством України.

5.8. Списання з балансу основних фондів Підприємства може проводитись згідно рішень Засновника та діючого законодавства України.

5.9. Збитки, завдані Підприємству порушенням його майнових прав юридичними чи фізичними особами, а також органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, відшкодовуються йому відповідно до чинного законодавства України.

5.10. Відчужувати, віддавати в заставу майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів, Підприємство має право лише за попередньою згодою Засновника чи Уповноваженого органу.

5.11. Підприємство має право передавати належне йому майно іншим юридичним чи фізичним особам відповідно до рішень Засновника чи Уповноваженого органу.

5.11. Підприємство зобов’язане забезпечити збереження майна і використовувати зазначене майно відповідно до його цільового призначення.

5.12. Розподіл прибутку Підприємства, розмір частки прибутку, що підлягає зарахуванню до міського бюджету, встановлюється за рішенням Засновника чи Уповноваженого органу.

6. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

6.1. Вищим органом управління Підприємством є Засновник.

6.2. До виключної компетенції Засновника належить:

–        визначення основних напрямів діяльності Підприємства, затвердження його планів та звітів про їх виконання;

–        перевірка якості надання послуг;

–        внесення змін та доповнень до Статуту Підприємства, зміна розміру статутного капіталу;

–        затвердження річних результатів діяльності Підприємства;

–        вирішення питання про надання Підприємству кредитів;

–        прийняття рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства;

–        надання дозволу на відчуження та передачу в оренду нерухомого майна, якщо інше не передбачено рішенням Засновника або діючим законодавством України;

–        вирішення інших питань, які законодавством України та цим Статутом віднесені до виключної компетенції міської ради.

6.3. За рішенням Засновника окремі з його повноважень, за винятком тих, що належать до його виключної компетенції, можуть делегуватись  Уповноваженому органу.

6.4. Управління Підприємством здійснюється Директором.

6.5. Директор Підприємства призначається на посаду та звільняється з посади міським головою шляхом укладання чи розірвання контракту у відповідності встановленого порядку.

6.6. Директор Підприємства самостійно вирішує всі питання діяльності Підприємства, за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника чи Уповноваженого органу.

6.7. Директор Підприємства:

–        здійснює планування і фінансовий контроль за господарською діяльністю Підприємства;

–        несе персональну відповідальність за формування і виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, за виконання доведених замовлень (завдань) Засновника та компетентних виконавчих органів Токмацької міської ради;

–        несе повну відповідальність за стан та діяльність Підприємства;

–        діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його у всіх підприємствах, установах та організаціях незалежно від форм власності, судових установах, органах місцевого самоврядування;

–        розпоряджається коштами та майном відповідно до Статуту Підприємства та чинного законодавства;

–        укладає від імені Підприємства контракти, договори, в тому числі трудові, видає довіреності, відкриває та закриває в установах банків поточні (розрахункові) та інші рахунки;

–        у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, організовує і перевіряє їх виконання, дає вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства;

–        затверджує посадові інструкції, приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Підприємства згідно зі штатним розкладом  та чинним трудовим законодавством;

–        обирає форми і системи оплати праці, встановлює працівникам розміри тарифних ставок, відрядних розцінок, посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат у межах коштів Підприємства та кошторису витрат; затверджує штатний розпис;

–        вирішує інші питання, віднесені законодавством, Засновником, Статутом Підприємства до його компетенції;

6.8. Директор вчиняє правочини та видає документи розпорядчого характеру з оперативних питань діяльності Підприємства відповідно до діючого законодавства України.

6.9.   Директору надається право укладення колективного договору від імені Засновника з трудовим колективом Підприємства.

6.10. Директор підзвітний Засновнику і організує виконання його рішень.

 

7. ГОСПОДАРСЬКА, ЕКОНОМІЧНА
ТА СОЦІАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

7.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Підприємства є прибуток.

7.2. Планування фінансово-господарської діяльності здійснюється Підприємством шляхом складання річних фінансових планів у порядку та за формою, що визначаються Засновником або Уповноваженим органом.

7.3. Відрахування частини прибутку до бюджету міста Токмак в межах розміру, передбаченого фінансовим планом на поточний рік, здійснюється першочергово після сплати обов'язкових платежів.

7.4. Підприємство звітує про стан виконання фінансового плану, про свою фінансово-господарську діяльність у встановленому порядку.

7.5. Підприємство самостійно здійснює матеріально-технічне забезпечення своєї діяльності, якщо інше не встановлено Засновником.

7.6. Кошти, що залишаються після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, виплат на оплату праці, оплату відсотків за кредитами банків, податків, передбачених законодавством України та інших платежів до бюджету, залишаються у його повному розпорядженні та використовуються відповідно до річних фінансових планів.

7.7. Підприємство має право утворювати за рахунок прибутку (доходу) спеціальні (цільові) фонди, призначені для покриття витрат, пов’язаних з його діяльністю.

7.8. У разі зміни Директора Підприємства може проводитись перевірка його фінансово-господарської діяльності в порядку, передбаченому законодавством. Рішення про перевірку ухвалює Засновник або Уповноважений орган.

7.9. Контроль за діяльністю Підприємства та ревізія його фінансово-господарської діяльності здійснюється згідно з чинним законодавством України.

7.10. Інші особливості господарської та соціальної роботи Підприємства визначаються законодавством України.

8. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

8.1. Підприємство здійснює зовнішньоекономічну діяльність згідно з чинним законодавством України, враховуючи мету і напрями своєї діяльності.

8.2. Підприємство має право самостійно укладати договори (контракти) з іноземними юридичними та фізичними особами в межах, встановлених Статутом та чинним законодавством.

8.3. Валютні надходження використовуються Підприємством відповідно до чинного законодавства України.

9. ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ

9.1. Підприємство здійснює управлінський, фінансовий та податковий облік результатів своєї діяльності, формує та подає звітність, в тому числі статистичну інформацію і несе відповідальність за її достовірність.

9.2. Облік і звітність Підприємства здійснюється відповідно до вимог Господарського кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», інших нормативно-правових актів.

9.3. З метою підтвердження належності ведення обліку та звітності Підприємства, супроводу його господарської діяльності можуть залучатись аудиторські та консалтингові компанії.

9.4. Засновник та/чи Уповноважений орган можуть встановлювати форми організації та ведення бухгалтерського обліку та звітності.

9.5. Директор та головний бухгалтер Підприємства несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність даних бухгалтерського обліку та звітності.

10. ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО САМОВРЯДУВАННЯ

10.1. Трудовий колектив Підприємства складають усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору, контрактів, колективної угоди між адміністрацією і профспілковим комітетом, а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівників з Підприємством.

10.2. Підприємство гарантує діяльність професійних спілок, створених на підприємстві, забезпечує їх утримання згідно колективного договору та чинного законодавства.

10.3. Виробничі і трудові відносини, включаючи питання найму і звільнення, режиму праці, відпочинку, гарантії і компенсації, регулюються чинним законодавством України, цим Статутом, колективним договором, правилами внутрішнього трудового розпорядку, а також трудовим договором.

10.4. Повноваження трудового колективу Підприємства реалізуються загальними зборами та їх виборним органом – профспілковим комітетом, члени якого обираються на зборах трудового колективу.

11. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

11.1. Припинення діяльності Підприємства відбувається шляхом його ліквідації або реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) за рішенням Засновника або за рішенням суду.

11.2. У випадку реорганізації Підприємства його права та обов’язки переходять правонаступникові.

11.3. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, склад якої визначається Засновником або уповноваженим ним органом.

11.4. Засновник встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня оголошення про ліквідацію.

11.5. У випадку визнання Підприємства банкрутом порядок утворення та роботи ліквідаційної комісії, а також умови ліквідації визначаються відповідно до чинного законодавства України.

11.6. Підприємство вважається реорганізованим або ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності.

11.7. При реорганізації і ліквідації Підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

12. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

12.1. Якщо внаслідок змін у законодавстві України окремі положення цього Статуту суперечать діючому законодавству України, вони втрачають силу і до моменту внесення відповідних змін до цього статуту Засновник та Підприємство керуються нормами законодавства.

12.2. Якщо будь-яке положення цього Статуту стає недійсним або неможливим для виконання, то це не впливатиме на чинність та/або можливість інших положень цього Статуту.

12.3. Цей Статут набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України. Зміни та доповнення до Статуту набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.