Конкурси на заняття вакантних посад

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста загального відділу виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної  відповідно до VІ категорії посад органів місцевого самоврядування, тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

 

                                                               Виконком Токмацької міської ради 

 

Друк

22.12.2016 Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста – бухгалтера управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради,  віднесеної  до VІ категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста – бухгалтера управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії Токмацької міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                       
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

 

                                                                              Виконком Токмацької міської ради  

Друк

Увага, конкурс ! 03.11.2016

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора центру надання адміністративних послуг відділу підприємництва та надання адміністративних послуг виконавчого комітету Токмацької міської ради,який, відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр»,  має право надавати відомості з Державного земельного кадастру, віднесеної  до V категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, Законів України «Про адміністративні послуги», «Про Державний земельний кадастр», постанови КМУ від 21.03.2016 №205 «Деякі питання ведення Державного земельного кадастру», встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду адміністратора центру надання адміністративних послуг відділу підприємництва та надання адміністративних послуг виконавчого комітету Токмацької міської ради:вища землевпорядна або юридична освіта; стаж землевпорядної або юридичної роботи не менш як два роки.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                       
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

 

                                                                                             

 

 Виконком Токмацької міської ради    

Друк

УВАГА, КОНКУРС ! 27.10.2016

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста підрозділу по роботі з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей управління соціального захисту населення Токмацької міської ради віднесеної  до VІ категорій посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13 вересня 2011 року № 11, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посади:

Друк

Увага, конкурс ! 22.09.2016

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради – головного архітектора віднесеної  відповідно до V категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, ст.14 Закону України «Про архітектурну діяльність», встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради – головного архітектора:  вища архітектурна освіта та стаж організаційної і професійної роботи за фахом  у  сфері  містобудування  та  архітектури не менше 5 років.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                      
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

                                                                                        

 Виконком Токмацької міської ради