Конкурси на заняття вакантних посад

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної  до VІ категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування (архітектурна або будівельна освіта) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. (опубліковано 04 квітня 2019р., газета “Вісник Токмаччини”)

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

 

                                                Виконком Токмацької міської ради 

 

Друк

Увага, конкурс !

  1. Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста служби у справах дітей виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної до VІ категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду: повна вища освіта за спеціальністю відповідного професійного спрямування (педагог, юрист) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.(опубліковано 21 березня 2019р., газета “Вісник Токмаччини”)

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

 

                                                                                               Виконком Токмацької міської ради 

 

                                              

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Токмацької міської ради, віднесеної до VІ категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду: повна вища освіта за спеціальністю відповідного професійного спрямування (економіст, юрист) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.(опубліковано 21 березня 2019р., газета “Вісник Токмаччини”)

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

 

                                                                                               Виконком Токмацької міської ради 

 

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи виконавчого комітету Токмацької міської ради. Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                          
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. (опубліковано 07 березня 2019р. газета “Вісник Токмаччини”)

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

 

                                                                                               Виконком Токмацької міської ради 

 

 

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора центру надання адміністративних послуг відділу надання адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної до V категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду адміністратора центру надання адміністративних послуг відділу надання адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

 

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                          
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. (опубліковано 21 лютого 2019р., газета “Вісник Токмаччини”)

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

                                                                                               Виконком Токмацької міської ради