Конкурси на заняття вакантних посад

Друк

Увага, конкурс!

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу грошових виплат та компенсацій управління соціального захисту населення Токмацької міської ради, віднесеної до VІ категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста: вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                   

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. (опубліковано 23 липня 2020р., газета “Наше місто Токмак”)

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

                                                                                 Виконком Токмацької міської ради 

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста – юрисконсульта юридичного відділу виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної до VІ категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста - юрисконсульта: вища освіта не нижче ступеня бакалавра (за спеціальністю “Правознавство”), вільне володіння державною мовою.

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних дні з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

 

                                                                                             Виконком Токмацької міської ради 

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста, інспектора праці відділу прийому питань праці управління соціального захисту населення Токмацької міської ради, віднесеної до VІ категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста: вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. (опубліковано 27 лютого 2020р., газета “Наше місто Токмак”)

 Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

                                                                                             Виконком Токмацької міської ради 

 

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста - державного реєстратора  сектору реєстрації відділу надання адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної до V категорії посад в органах місцевого самоврядування, тимчасово, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста - державного реєстратора: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку). Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення. (опубліковано 06 лютого 2020р., газета “Наше місто Токмак”)

 Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

                                                                                             Виконком Токмацької міської ради 

 

Друк

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади адміністратора центру надання адміністративних послуг відділу надання адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної до V категорії посад в органах місцевого самоврядування.

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду адміністратора: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».                                                                                                                                                                                                                                                            

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.(опубліковано 16 січня 2020р., газета “Наше місто Токмак”)

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Центральна, 45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24 (відділ кадрової роботи та інформації).

тел. 4 -57-27.

                                                                                             Виконком Токмацької міської ради