Друк

Конкурс ! 25.02.2016 р.

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад начальника відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради; головного спеціаліста – державного реєстратора  відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради та провідного спеціаліста відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Токмацької міської ради віднесених  відповідно до V та VІ категорій посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13 вересня 2011 року № 11, Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»,кваліфікаційних вимог до державного реєстратора, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 29.12.2015 № 2790/5, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посади:

начальника відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше  4 років. Післядипломна освіта у галузі знань „Державне управління”.

головного спеціаліста - державного реєстратора  відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради (реєстрація прав на нерухоме майно): вища освіта за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі або стаж роботи в органах місцевого самоврядування на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;

провідного спеціаліста відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Токмацької міської ради: повна вища освіта економічного чи юридичного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років, знання державної мови, володіння комп’ютером.

 

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                      
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.                                                                                    

 Виконком Токмацької міської ради