Друк

Внимание конкурс!

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради – головного архітектора віднесеної  відповідно до V категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, ст.14 Закону України «Про архітектурну діяльність», встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради – головного архітектора:  вища архітектурна освіта та стаж організаційної і професійної роботи за фахом  у  сфері  містобудування  та  архітектури не менше 5 років.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                      
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

 

                                                                                             

 

 Виконком Токмацької міської ради