Конкурси на заняття вакантних посад

Друк

07/07/2016 Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Токмацької міської ради,  віднесеної  до VІ категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

    Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії Токмацької міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                          
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                       
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

 

                                                                                Виконком Токмацької міської ради 

 

Друк

Увага оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади

Увага, конкурс !

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесеної  до VІ категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                          
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                       
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

 

 Виконком Токмацької міської ради    

Вкладення:
Скачати цей файл (Конкурс.doc)Конкурс.doc[ ]30 Кб
Друк

Внимание конкурс!

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради – головного архітектора віднесеної  відповідно до V категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, ст.14 Закону України «Про архітектурну діяльність», встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу розвитку інфраструктури міста виконавчого комітету Токмацької міської ради – головного архітектора:  вища архітектурна освіта та стаж організаційної і професійної роботи за фахом  у  сфері  містобудування  та  архітектури не менше 5 років.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                            
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                      
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

 

                                                                                             

 

 Виконком Токмацької міської ради    

Друк

ЗМІНИ ДО ОГОЛОШЕННЯ 25.02.2016 р.

У зв’язку з внесенням змін до структури виконавчих органів Токмацької міської ради рішенням Токмацької міської ради від 18.02.2016  № 2 «Про внесення змін до рішення  Токмацької міської ради від 19.03.2015 № 1 «Про структуру виконавчих органів міської ради» та реоганізацією відділу підприємництва, надання адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради, скороченням та введенням посад, внести зміни до оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад від 11.02.2016, виклавши його в новій редакції:

«Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад головного спеціаліста-державного реєстратора  відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради –2 одиниці, адміністратора центру надання адміністративних послуг відділу підприємництва та надання адміністративних послуг виконавчого комітету Токмацької міської ради, віднесених  до V категорії посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та «Про адміністративні послуги», кваліфікаційних вимог до державного реєстратора, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 29.12.2015 № 2790/5, типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13 вересня 2011 року № 11 та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посади:

головного спеціаліста - державного реєстратора  відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради (реєстрація прав на нерухоме майно): вища освіта за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі або стаж роботи в органах місцевого самоврядування на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;

головного спеціаліста – державного реєстратора відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради (реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців): вища освіта, вільне володіння державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;

адміністратора центру надання адміністративних послуг відділу підприємництва та надання адміністративних послуг виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                      
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.

 

     Виконком Токмацької міської ради»

 

Друк

Конкурс ! 25.02.2016 р.

Виконавчий комітет Токмацької міської ради, відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад начальника відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради; головного спеціаліста – державного реєстратора  відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради та провідного спеціаліста відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Токмацької міської ради віднесених  відповідно до V та VІ категорій посад органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 зі змінами, Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13 вересня 2011 року № 11, Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»,кваліфікаційних вимог до державного реєстратора, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 29.12.2015 № 2790/5, встановлюються наступні вимоги до кандидатів на посади:

начальника відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше  4 років. Післядипломна освіта у галузі знань „Державне управління”.

головного спеціаліста - державного реєстратора  відділу реєстрації виконавчого комітету Токмацької міської ради (реєстрація прав на нерухоме майно): вища освіта за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою, стаж роботи за фахом на державній службі або стаж роботи в органах місцевого самоврядування на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;

провідного спеціаліста відділу прийому громадян управління соціального захисту населення Токмацької міської ради: повна вища освіта економічного чи юридичного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років, знання державної мови, володіння комп’ютером.

 

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;                                                                                                             
  • заповнену особову картку форми П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;                                                                                         
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;                                                                                                                                      
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Документи надаються за адресою: м. Токмак, вул. Революційна,45, виконавчий комітет Токмацької міської ради, каб. № 24, тел. 4 -57-27.                                                                                    

 Виконком Токмацької міської ради    

Більше статей...