Управління соціального захисту населення

Друк

ПЛАН ЗАХОДІВ з підготовки та проведення у м. Токмаку в 2017 році заходів з нагоди Дня охорони праці під девізом «Удосконалення збору та використання даних про безпеку та гігієну праці»

ЗАТВЕРДЖЕНО    

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

       /підпис/            А.П. Мамчак

«_12__» ___квітня___ 2017  року                                                                                                                           

ПЛАН ЗАХОДІВ

з підготовки та проведення у м. Токмаку в 2017 році заходів з нагоди Дня охорони праці під девізом «Удосконалення збору та використання даних про безпеку та гігієну праці»

 

№  з/п

Зміст заходів

 

Строк виконання

 

Відповідальні за виконання

1

2

3

4

1.

Створення організаційного комітету з підготовки та проведення у                    м. Токмаку заходів з нагоди Дня охорони праці, підготовка та опрацювання проекту плану заходів.

до

14 квітня

УСЗН Токмацької міської ради,

 

2.

Доведення до підприємств, організацій, установ міста звернення Організаційного комітету з підготовки та проведення у 2017 році заходів з нагоди Дня охорони праці в Україні.

до

14 квітня

УСЗН Токмацької міської ради,

Відділення ВД ФССНВВ

 у м. Токмаку Запорізької області

 

3.

Розміщення  на веб-сайті міської ради та у міських засобах масової інформації  про анонси про відзначення Дня охорони праці та відповідне  звернення оргкомітету.

до

14 квітня

 

УСЗН Токмацької міської ради,

 

4.

Проведення зустрічей із трудовими колективами з питань дотримання вимог законодавства про охорону праці

 

 

квітень

Відділення ВД ФССНВВ

 у м. Токмаку Запорізької області

5.

Проведення відкритих уроків «28 квітня - Всесвітній день охорони праці»  для учнів та студентів навчальних закладів

квітень

Відділ освіти 

Токмацької міської ради

Відділення ВД ФССНВВ

 у м. Токмаку Запорізької області

6.

Оновлення (створення) куточків, стендів, з питань охорони праці, наповнення їх матеріалами на тему «Удосконалення збору та використання даних про безпеку та гігієну праці»

 

 

Керівники ПОУ міста за участю відділення ВД ФССНВВ

 у м. Токмаку Запорізької області 

7.

Організація та проведення ХІІІ міської конференції-семінару для фахівців з охорони праці  на тему: «Удосконалення збору та використання даних про безпеку та гігієну праці».

28 квітня

 

УСЗН Токмацької міської ради

8.

Нагородження кращих працівників (підприємств) з охорони праці.

 

УСЗН Токмацької міської ради

відділення ВД ФССНВВ

 у м. Токмаку Запорізької області 

9.

Вшанувати пам’ять  загиблих на виробництві хвилиною мовчання.

28 квітня

УСЗН Токмацької міської ради

10.

Підвести  підсумки місячника охорони праці  в м. Токмаку з інформуванням облдержадміністрації, висвітленням  у засобах масової інформації

травень

УСЗН Токмацької міської ради,

Відділення ВД ФССНВВ у

м. Токмаку Запорізької області

 

 

Заступник начальника управління

соціального захисту населення,

начальник відділу питань праці                                /підпис/                        П.В. Борцов

Вкладення:
Скачати цей файл (Склад оргкомітету17.doc)Склад оргкомітету17.doc[ ]30 Кб
Друк

Увага! Актуально! Субсидія!

       Управління соціального захисту населення Токмацької міської ради звертається до мешканців міста, які ще вагаються щодо звернення за призначенням житлової субсидії.

    Допомогу держави – субсидію – може отримати будь-яка українська родина, якщо її комунальні витрати перевищують в середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

     Держава зробила крок назустріч і тим людям, які орендують житло. Такі сім’ї, на підставі договору найму (оренди) житла, теж можуть оформити субсидію і значно менше платити за комунальні послуги. 

    Субсидія розраховується виходячи з доходу зареєстрованих у будинку (квартирі) осіб. Наявність заборгованості з оплати за житлово-комунальні послуги не впливає на визначення права на призначення субсидії.

Як оформити субсидію?

       Механізм оформлення житлових субсидій суттєво спрощено. Для отримання державної допомоги у сплаті житлово-комунальних послуг необхідно заповнити  Заяву та Декларацію про доходи.

Готові документи можна:

1. Самостійно подати до управління соціального захисту населення

2. Надіслати рекомендованим листом до управління соціального захисту населення за місцем проживання.

3. Відправити через Інтернет (заповнити заяву та декларацію можна на сайті subsidii.mlsp.gov.ua)

        Протягом кількох тижнів з моменту отримання документів управлінням соціального захисту населення буде прийнято рішення з приводу надання допомоги та її розміру. Субсидія безповоротно призначається на 12 місяців, а не на півроку, як було раніше. Вона автоматично перераховується на наступний термін вже без додаткових заяв.

       У разі звернення із заявою про призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом двох місяців з початку опалювального сезону субсидія призначається з початку такого сезону.

        Ґрунтовні роз’яснення з приводу оформлення житлово-комунальних субсидій можна отримати під час прийому у спеціалістів управління соціального захисту населення та за телефоном гарячої лінії за номером 20752.

 

Управління соціального захисту населення Токмацької міської ради

Друк

Управління соціального захисту населення

Управління соціального захисту населення Токмацької міської ради

 

71700, Запорізька область, м. Токмак, вул.. Революційна, 12

(06178) 4-30-26

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

КВЕД 84.11

 

 

Розклад роботи

 

 

Понеділок – четвер             8.00 – 17.00

 

Обідня перерва                    12 – 12.45

 

П’ятниця                               8.00 – 15.45                         

 

Обідня перерва                    12 – 12.45

 

 

Прийом громадян ведеться без обідньої перерви

 

 

Вихідні : субота, неділя

 

Прізвище, ім’я,

по-батькові

Посада

e-mail

Телефон

 

 

 

службовий

домашній

Мащенко Ігор Геннадійович

Начальник управління

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

4-30-26

2-67-22

Литвиненко Оксана Сергіївна

Перший заступник начальника управління

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-33

 

4-31-58

Борцов Павло Вікторович

Заступник начальника управління – начальник відділу питань праці

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-32

 

-

Лалабекова Світлана Олександрівна

Заступник начальника управління – начальник відділу обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-30

 

2-88-01

Короткова Юлія Василівна

Начальник відділу прийому громадян

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

4-30-21

4-35-62

Євсютіна Анжеліка Миколаївна

Начальник відділу прийняття рішень

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2-07-52

4-39-11

Тягушева Наталія Олексіївна

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-21

 

4-59-66

Єрьоменко Олена Василівна

Начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

2-88-78

 

2-38-63

Бабіна Ірина Олександрівна

Начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-34

 

4-40-29

Вкладення:
Скачати цей файл (01.jpg)01.jpg[ ]351 Кб
Скачати цей файл (02.jpg)02.jpg[ ]638 Кб
Скачати цей файл (03.jpg)03.jpg[ ]618 Кб
Скачати цей файл (04.jpg)04.jpg[ ]690 Кб
Скачати цей файл (05.jpg)05.jpg[ ]661 Кб
Скачати цей файл (06.jpg)06.jpg[ ]659 Кб
Скачати цей файл (07.jpg)07.jpg[ ]683 Кб
Скачати цей файл (08.jpg)08.jpg[ ]587 Кб
Скачати цей файл (09.jpg)09.jpg[ ]292 Кб