Управління соціального захисту населення

Друк

Строки зберігання документів з охорони праці

У діяльності навчального закладу створюється значна кількість документів з питань охорони праці, які мають різні строки зберігання. Крім того, через свою соціальну значущість та з інших визначених законодавством причин експертні комісії архівних установ можуть змінювати строки зберігання документів. Розглянемо вимоги до визначення строків зберігання документів з охорони праці

Ключові слова:

документація з охорони праці; строки зберігання; групи організацій; архівна установа; Національний архівний фонд; експертно-перевірна комісія

Перелік типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік № 578/5), є нормативно-правовим актом, призначеним для використання всіма організаціями при визначенні строків зберігання документів, їх відборі на постійне та тривале (понад 10 років) зберігання або для знищення.

Перелік № 578/5 містить типові документи, що створюються під час документування однотипних (загальних для всіх) управлінських функцій, виконуваних органами державної влади та місцевого самоврядування, іншими установами, підприємствами та організаціями незалежно від функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності, форми власності, а також документацію, що створюється в результаті виробничої та науково-технічної діяльності організацій.

Перелік № 578/5 побудовано за функціональним принципом. Тобто його главами є найменування функцій (напрямів діяльності) організації. Серед таких функцій — управління охороною праці, створення роботодавцем безпечних умов праці.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! 

Друк

ПЛАН ЗАХОДІВ з підготовки та проведення у м. Токмаку в 2017 році заходів з нагоди Дня охорони праці під девізом «Удосконалення збору та використання даних про безпеку та гігієну праці»

   

Друк

Увага! Актуально! Субсидія!

       Управління соціального захисту населення Токмацької міської ради звертається до мешканців міста, які ще вагаються щодо звернення за призначенням житлової субсидії.

    Допомогу держави – субсидію – може отримати будь-яка українська родина, якщо її комунальні витрати перевищують в середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

     Держава зробила крок назустріч і тим людям, які орендують житло. Такі сім’ї, на підставі договору найму (оренди) житла, теж можуть оформити субсидію і значно менше платити за комунальні послуги. 

    Субсидія розраховується виходячи з доходу зареєстрованих у будинку (квартирі) осіб. Наявність заборгованості з оплати за житлово-комунальні послуги не впливає на визначення права на призначення субсидії.

Як оформити субсидію?

       Механізм оформлення житлових субсидій суттєво спрощено. Для отримання державної допомоги у сплаті житлово-комунальних послуг необхідно заповнити  Заяву та Декларацію про доходи.

Готові документи можна:

1. Самостійно подати до управління соціального захисту населення

2. Надіслати рекомендованим листом до управління соціального захисту населення за місцем проживання.

3. Відправити через Інтернет (заповнити заяву та декларацію можна на сайті subsidii.mlsp.gov.ua)

        Протягом кількох тижнів з моменту отримання документів управлінням соціального захисту населення буде прийнято рішення з приводу надання допомоги та її розміру. Субсидія безповоротно призначається на 12 місяців, а не на півроку, як було раніше. Вона автоматично перераховується на наступний термін вже без додаткових заяв.

       У разі звернення із заявою про призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом двох місяців з початку опалювального сезону субсидія призначається з початку такого сезону.

        Ґрунтовні роз’яснення з приводу оформлення житлово-комунальних субсидій можна отримати під час прийому у спеціалістів управління соціального захисту населення та за телефоном гарячої лінії за номером 20752.

 

Управління соціального захисту населення Токмацької міської ради

Друк

Управління соціального захисту населення

Управління соціального захисту населення Токмацької міської ради

 

71700, Запорізька область, м. Токмак, вул.. Революційна, 12

(06178) 4-30-26

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

КВЕД 84.11

 

 

Розклад роботи

 

 

Понеділок – четвер             8.00 – 17.00

 

Обідня перерва                    12 – 12.45

 

П’ятниця                               8.00 – 15.45                         

 

Обідня перерва                    12 – 12.45

 

 

Прийом громадян ведеться без обідньої перерви

 

 

Вихідні : субота, неділя

 

Прізвище, ім’я,

по-батькові

Посада

e-mail

Телефон

 

 

 

службовий

домашній

Мащенко Ігор Геннадійович

Начальник управління

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

4-30-26

2-67-22

Литвиненко Оксана Сергіївна

Перший заступник начальника управління

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-33

 

4-31-58

Борцов Павло Вікторович

Заступник начальника управління – начальник відділу питань праці

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-32

 

-

Лалабекова Світлана Олександрівна

Заступник начальника управління – начальник відділу обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-30

 

2-88-01

Короткова Юлія Василівна

Начальник відділу прийому громадян

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

4-30-21

4-35-62

Євсютіна Анжеліка Миколаївна

Начальник відділу прийняття рішень

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2-07-52

4-39-11

Тягушева Наталія Олексіївна

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-21

 

4-59-66

Єрьоменко Олена Василівна

Начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

2-88-78

 

2-38-63

Бабіна Ірина Олександрівна

Начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

4-30-34

 

4-40-29

Вкладення:
Скачати цей файл (01.jpg)01.jpg[ ]351 Кб
Скачати цей файл (02.jpg)02.jpg[ ]638 Кб
Скачати цей файл (03.jpg)03.jpg[ ]618 Кб
Скачати цей файл (04.jpg)04.jpg[ ]690 Кб
Скачати цей файл (05.jpg)05.jpg[ ]661 Кб
Скачати цей файл (06.jpg)06.jpg[ ]659 Кб
Скачати цей файл (07.jpg)07.jpg[ ]683 Кб
Скачати цей файл (08.jpg)08.jpg[ ]587 Кб
Скачати цей файл (09.jpg)09.jpg[ ]292 Кб