Друк

Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за I півріччя 2016 року

Україна

Токмацька міська рада

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

«25» серпня 2016 року                                          № 178

 

Про підсумки розгляду звернень громадян

у виконавчому комітеті Токмацької міської ради

за  I півріччя 2016 року

 

Керуючись  пп. 1) п. б) ч. 1 ст. 38  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109 / 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника організаційного відділу Берлізової С.М. «Про підсумки розгляду  звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за I півріччя  2016  року», виконавчий комітет міської ради відмічає, що протягом звітного періоду   проведено відповідну організаційну роботу щодо виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян.

 

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік були заслухані на засіданні виконавчого комітету Токмацької міської ради 26.02.2016 року та по результатам прийняте рішення за № 34 « Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за 2015 рік».

          Особистий прийом громадян протягом звітного періоду проводився у відповідності із затвердженим графіком, який  було опубліковано в газеті  Токмацької міської ради «Наше місто Токмак» від  19.02.2015 р. № 7 та розміщено на офіційному веб – порталі Токмацької міської ради. 

З 12 запланованих особистих прийомів міським головою було проведено  7 (5 з поважних причин  проведено не було).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Протягом звітного періоду  на особистих прийомах у керівного складу виконавчого комітету побувало 168 чоловік, що складає 20,4 відсотка від загальної кількості звернень. Особисто міським головою за 1 півріччя  2016 року   прийнято 84 чоловіка.

Всього за звітний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 824 звернень, звернулося 2342 чоловіка, порушено 777 різноманітних  питань .

За 1 півріччя  2016 року у порівнянні з даними минулого аналогічного періоду 2015 року має місце   збільшення кількості звернень, -  на 119, яке  відбулося  за рахунок письмових звернень – на 139 більше, всього зареєстровано  824 звернення . Письмових звернень зареєстровано 656, що складає 79,6 % від загального числа звернень.

          Протягом 1 півріччя 2016   число звернень від колективів співпадає  з даними минулого звітного періоду і  складає 33 заяви, пропозиції та скарги.

         За категорією громадян протягом 1 півріччя 2016 року отримані звернення : від учасників війни та бойових дій, інвалідів війни всього 59 звернень  ( в 1 півріччі 2015 року – 42;  від інвалідів 1,2,3 групи – 95, на 18 більше ніж в аналогічному періоді минулого року;  від  ветеранів праці   - 11, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 10, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 13 звернень,   на 10 більше ніж у минулому звітному періоді.

За тематикою звернень за  1 півріччя  2016 року найбільшу кількість заяв, пропозицій та скарг отримано з питань соціального захисту  - 459 звернень, - на 127 звернень більше ніж в минулому звітному періоді. Це число складає 59 % від числа порушених звернень. Здебільшого звернення стосувались отримання матеріальної допомоги на лікування, виплати допомоги на поховання незареєстрованих в системі соціального страхування.

Далі по чисельності йдуть питання комунального господарства – 190 звернень надійшло з питань ремонту покрівель, доріг, благоустрою, тощо. Це складає 24,4 % від числа порушених питань. В минулому звітному періоді звернень такої тематики було 212.

З питань житлової політики за звітний період надійшло 35 звернень ( 4,5 % від загального числа порушених питань), 0,9 % від загальної кількості порушених питань, на 31 менше ніж у минулому звітному періоді. Питання, з якими громадяни звертались, стосувались надання житла в гуртожитках міста, допомоги з реєстрацією, тощо.

         Число звернень з питань аграрної політики і земельних відносин  складає 7 звернень, 4,5 % від загального числа порушених питань,  на 24 звернення менше даних минулого звітного періоду. Ці питання стосувались розгляду земельних спорів між домовласниками приватного сектору.

За  1 півріччя 2016 року  з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку надійшло 9  заяв  та скарг, 1,1% від загального числа всіх порушених питань, ( в минулому звітному періоді  таких звернень було 21). Заявникам надаються обґрунтовані роз’яснення щодо можливих шляхів вирішення поставлених ними питань.

З питань праці та заробітної плати протягом звітного періоду отримано 8 звернень,  1% від загального числа всіх порушених питань, на 2 заяви та скарги менше даних 1 півріччя минулого року.

         За звітний період  до Урядової гарячої лінії надійшло 187 звернень , що  містили в собі  питання, пов’язані з ремонтом покрівель, прискорення нарахування субсидії, соціальної допомоги, перегляду розміру субсидії, незгоду із підвищенням тарифів на комунальні послуги, незадовільне обслуговування комунальними підприємствами, ремонту доріг в місті, тощо.

         З початку року 8 звернень, що стосувались здебільшого питань соціального захисту,  отримано з Запорізького обласного контактного центру.

         Протягом  звітного періоду стан роботи зі зверненнями громадян  у виконавчому комітеті Токмацької міської ради, проведення особистих прийомів міським головою, регулярно висвітлювалися в газеті КУ Токмацької міської ради «Наше місто Токмак» та розміщувались на офіційному веб- сайті Токмацької міської ради.

Стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради постійно систематизується та аналізується. Робота, спрямована на виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті Токмацької міської ради.

Враховуючи вищевикладену інформацію виконавчий комітет Токмацької міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію начальника  організаційного відділу Берлізоівої С.М. «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за I півріччя  2016  року» прийняти до відома.

 

2. Керівникам виконавчих органів Токмацької міської ради, керівникам комунальних підприємств міста продовжити роботу  щодо вирішення проблемних питань, порушених громадянами у зверненнях.

 

3. Особам, відповідальним за розгляд звернень громадян не допускати бюрократії, тяганини при підготовці відповідей заявникам, забезпечивши підготовку якісних, кваліфікованих, своєчасних відповідей та продовжити роботу по підвищенню персонального рівню відповідальності за виконання вимог законодавства по розгляду звернень громадян.

 

4. Опублікувати інформацію про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за I півріччя 2016 року в газеті  Токмацької міської ради КУ «Газета „Наше місто Токмак” та розмістити на сайті виконавчого комітету Токмацької міської ради.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому – заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Загуменного В.А.

 

 

Міський голова                                                           І.В.Котелевський

Проект підготував:

Начальник організаційного відділу

виконавчого комітету міської ради                                              С.М.Берлізова

 

 

Погоджено:

Начальник юридичного відділу

виконавчого комітету Токмацької міської ради                          Т.Р. Левченко

 

Керуючий справами виконавчого комітету –

заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів ради                                                       В.А.Загуменний