Друк

ПОРЯДОК опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, у виконавчому комітеті Токмацької міської ради

Порядок опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, у виконавчому комітеті Токмацької міської ради регламентує механізми надходження та опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку із забезпечення оперативного розгляду таких звернень.

Усні звернення громадян за допомогою засобів телефонного зв’язку можуть надходити до виконавчого комітету Токмацької міської ради з:

 

         1) Урядової гарячої лінії через Урядовий контактний центр Запорізької облдержадміністрації;

2)Гарячої телефонної лінії Запорізької обласної державної адміністрації через контактний центр;

3) Гарячих телефонних ліній спілкування із громадянами заступників міського голови виконавчого комітету Токмацької міської ради;

         2) інших органів влади відповідно до частини третьої статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

 

          Усні звернення громадян за допомогою засобів телефонного зв’язку подаються до виконавчого комітету Токмацької міської ради виключно за телефонним номером та у спосіб, визначений у цьому Порядку.

 

Усні звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку  у виконавчому комітеті Токмацької міської ради приймаються за номером телефону: 2-11-90 протягом робочого часу виконавчого комітету ( з 8-00 до 17-00) із перервою на обід з 12-00 до 13-00, в п’ятницю з 8-00 до 16-00 із перервою на обід. 

 

         Прийом дзвінків, реєстрація та первинне опрацювання звернень, розсилка звернень на розгляд безпосереднім виконавцям за зверненнями, контроль термінів розгляду, контроль результатів розгляду, захист персональних даних громадян, що звертаються за допомогою телефонного зв’язку до виконавчого комітету забезпечує головний спеціаліст сектору по роботі із зверненнями громадян організаційного відділу виконавчого комітету.

 

         Головний спеціаліст надає оперативну консультацію громадянину, якщо він звертається з питанням, яке потребує оперативної консультації, щодо компетенції певних органів влади або їх структурних підрозділів, їх місцезнаходження або контактних телефонів. У разі, якщо громадянин звертається із усним зверненням, головний спеціаліст реєструє відповідне звернення за спеціально встановленою формою.

         Головний спеціаліст отримує згоду громадянина на опрацювання його персональних даних у ході розгляду його звернення , відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

 

         Усні звернення, що надійшли до виконавчого комітету Токмацької міської ради з Урядової гарячої лінії та Гарячої телефонної лінії Запорізької обласної державної адміністрації, розглядаються протягом 15 календарних днів з моменту їх реєстрації.

 

         Усні звернення, які отримані за допомогою засобів телефонного зв’язку, направлені на розгляд до виконавчого комітету Токмацької міської ради вищими органами влади та поставлені ними на контроль, розглядаються у межах термінів, передбачених дорученнями керівників вищих органів влади.

 

         Усі інші усні звернення розглядаються у межах термінів, що передбачені чинним законодавством.

 

         Первинний  розгляд та накладання резолюції за усними зверненнями, які отримані за допомогою засобів телефонного зв’язку, направлені на розгляд до виконавчого комітету Токмацької міської ради вищими органами влади та поставлені ними на контроль, здійснюється  міським головою, а у разі його відсутності, керівником, що заміщує його згідно із розпорядженням міського голови.

 

         Розгляд усних звернень, що надійшли за допомогою телефонного зв’язку, згідно з резолюціями керівництва виконавчого комітету Токмацької міської ради, здійснюється відповідно до Порядку розгляду письмових звернень громадян у  виконавчому комітеті Токмацької міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 22.03.2012 № 97, з урахуванням термінів розгляду передбачених цим Порядком.