Друк

Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2016 році

Україна

Токмацька міська рада

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

«   26  »   01         2017 року                                          №  3

 

Про підсумки розгляду звернень громадян

у виконавчому комітеті Токмацької міської ради

у 2016 році

 

Керуючись  пп. 1) п. б) ч. 1 ст. 38  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109 / 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника організаційного відділу Берлізової С.М. «Про підсумки розгляду  звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у  2016  році», виконавчий комітет міської ради відмічає, що протягом звітного періоду   проведено відповідну організаційну роботу щодо виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян.

 

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік були заслухані на засіданні виконавчого комітету Токмацької міської ради 26.02.2016 року та по результатам прийняте рішення за № 34 « Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за 2015 рік».

 Підсумки розгляду звернень громадян за I півріччя 2016 року були заслухані на засіданні виконавчого комітету Токмацької міської ради 25.08.2016 року та прийняте рішення  за № 178 «Про підсумки розгляду звернень громадян за I півріччя 2016 року».

25 серпня 2016 року на черговому засіданні виконкому прийняте рішення за № 182 «Про затвердження нового складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті Токмацької міської ради та Положення про неї».

Згідно розпорядження міського голові від 25.11.2016 № 398-р «Про призначення громадських слухань» наприкінці року в грудні проведено зазначений захід на 9 мікрорайонах міста. В заході приймали участь керівники виконкому, керівники комунальних підприємств та служб міста, депутати міської ради , мешканці мікрорайонів. Під час заходів всі проблемні питання взяті під контроль керівництва виконкому та по можливості будуть вирішуватися протягом наступного 2017 року.

          Особистий прийом громадян протягом звітного періоду проводився у відповідності із затвердженим графіком, який  було опубліковано в газеті  Токмацької міської ради «Наше місто Токмак» від  19.02.2015 р. № 7 . 

З  24 запланованих особистих прийомів міським головою було проведено  14 (10 з поважних причин  проведені не були).            

Протягом року  на особистих прийомах у керівного складу виконавчого комітету побувало 328 чоловік, що складає 21,8 відсотка від загальної кількості звернень. Особисто міським головою у  2016 році   прийнято 146 чоловік, 9,7 %  від загальної кількості звернень.

Всього у 2016 році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1500 звернень , звернулося 3724 чоловіка, порушено 1510 різноманітних  питань.

За  2016 рік у порівнянні з даними минулого  2015 року має місце невеличке  збільшення кількості звернень, -  на 28, яке  відбулося  за рахунок письмових звернень – на 132 більше. Всього письмових звернень  зареєстровано  1172, що  складає  78,1 % від загального числа отриманих звернень.

          Протягом  2016 року  число звернень від колективів складає  83 заяви, пропозиції та скарги, на 10 менше ніж у минулому 2015 році, 5,5 %  від загальної кількості звернень.

         За категорією громадян протягом  2016 року отримані звернення : від учасників війни та бойових дій, інвалідів війни,- всього 119   ( в  2015 року їх було 64;  від інвалідів 1,2,3 групи – 152, на 27 більше ніж в  минулому році;  від  ветеранів праці   - 5, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів –32, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 19 звернень,   на 12 більше ніж у минулому звітному періоді.

За тематикою звернень у  2016 році найбільшу кількість заяв, пропозицій та скарг отримано з питань соціального захисту  - 801 звернення, - на 173  більше ніж в минулому звітному періоді. Це число складає 53% від числа всіх  порушених звернень. Здебільшого звернення стосувались отримання матеріальної допомоги на лікування, виплати допомоги на поховання незареєстрованих в системі соціального страхування, перерахунку розміру пенсій, тощо.

На другому місті  по чисельності йдуть питання комунального господарства – 414 звернень надійшло з питань ремонту покрівель, доріг, благоустрою, тощо та складає 27,4 % від числа порушених питань. В минулому звітному періоді звернень такої тематики було 499.

Далі по чисельності  йдуть питання  житлової політики, яких  за звітний період надійшло 80 ,  5,2 % від загального числа порушених питань. Питання, з якими громадяни звертались, стосувались надання житла в гуртожитках міста, допомоги з реєстрацією, тощо. В 2015 році звернень такої тематики було на 59 більше.

У 2016 році  з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку надійшло  58 заяв  та скарг, 3,8% від загального числа всіх порушених питань, ( в минулому звітному періоді  таких звернень було 48). Заявникам надаються обґрунтовані роз’яснення щодо можливих шляхів вирішення поставлених ними питань.

 На рівні минулого 2015 року, у 2016 році звернень з питань діяльності органів місцевого самоврядування надійшло 54,  що складає 3,5 % від кількості порушених питань.

Зменшилось число звернень з питань аграрної політики і земельних відносин  і складає 25 звернень, 1,6 % від загального числа порушених питань,  на 27 звернень менше даних минулого звітного періоду. Ці питання стосувались розгляду земельних спорів між домовласниками приватного сектору.

З питань праці та заробітної плати протягом 2016 року отримано 12 звернень,  0,8 % від загального числа всіх порушених питань, на 5 заяв та скарг менше ніж у  минулому 2015 році.

         За звітний період  до Урядової гарячої лінії надійшло 337 звернень,  на 35 більше ніж у 2015 році, які  містили в собі  питання, пов’язані з ремонтом покрівель, прискорення нарахування субсидії, соціальної допомоги, перегляду розміру субсидії, незгоду із підвищенням тарифів на комунальні послуги, незадовільне обслуговування комунальними підприємствами, ремонту доріг в місті, освітлення, тощо.

         З початку року 27 звернень, що стосувались здебільшого питань соціального захисту   отримано з Запорізького обласного контактного центру.

         Протягом року  24 інформаційних запита різної тематики отримано  від фізичних осіб. 

         Протягом  звітного періоду стан роботи зі зверненнями громадян  у виконавчому комітеті Токмацької міської ради, проведення особистих прийомів міським головою, регулярно висвітлювалися в газеті КП Токмацької міської ради «Наше місто Токмак» та розміщувались на офіційному веб- сайті Токмацької міської ради.

В газеті КП «Газета «Наше місто Токмак» від    10 березня 2016 року в інформації «Звіт міського голови про роботу виконавчих органів міської ради за 2015 рік» опубліковано інформацію про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за 2015  рік.

Стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради постійно систематизується, узагальнюється та аналізується. Проводиться щомісячний, квартальний, піврічний та річний підсумок розгляду звернень. Двічі на рік питання щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради розглядаються на засіданнях виконкому.

Протягом звітного періоду вирішено ряд питань, що стосувались надання фінансової допомоги мешканцям міста, виплати допомоги на поховання особам, не зареєстрованим в системі соціального страхування, надана благодійна допомога дровами, ряд питань комунальної сфери, як то благоустрій, освітлення,  ремонт водо- та каналізаційних систем будинків.

Згідно міської програми «Комплексні заходи щодо соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2015-2020 роках», затвердженої рішенням Токмацької міської ради від 19.02.2015 №4 «Про затвердження Програм», у 2016 році надана матеріальна допомога на лікування  281 мешканцю міста на загальну суму 118800,0 грн. Безкоштовно забезпечені дровами 169 осіб на загальну суму 24843,0 грн. Також надана допомога на поховання 36 незастрахованих осіб на суму   28620,0 грн. Допомога на відновлення документів та лікування надана  4 громадянам, що повернулися з місць позбавлення волі, на  суму 800 грн.

За рахунок коштів місцевого бюджету 82 учасникам бойових дій, які приймали участь у Антитерористичній операції у 2016 році виплачено  матеріальну допомогу у сумі 82,0 тис.грн. –  по 1000,00 грн. кожному.

За зверненнями громадян, за рахунок коштів місцевого бюджету у 2016 році розширено мережу вуличного освітлення на вулиці Зелений Гай і провулку Веселий на суму 55,0 тис. грн., проведено поточний ремонт мережі вуличного освітлення по вул. Нагорна, вул. Гастело (частково) та інших ділянках мережі вуличного освітлення міста на суму 129,913 тис. грн.

В рамках програми «Реконструкції, ремонту та утримання доріг комунальної власності на 2014-2020 роки» за рахунок коштів місцевого бюджету проведено поточний ремонт доріг з ґрунтовим покриттям, поточний ремонт дороги по вул. Гоголя, нанесено дорожню розмітку «Пішохідний перехід» та встановлено 7 дорожніх знаків на перехрестях вул. Нагорна на загальну суму 70,974 тис. грн.

 Робота, спрямована на виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті Токмацької міської ради.

Враховуючи вищевикладену інформацію виконавчий комітет Токмацької міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію начальника  організаційного відділу Берлізової С.М. «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у  2016  році» прийняти до відома.

 

2. Керівникам виконавчих органів Токмацької міської ради, керівникам комунальних підприємств міста продовжити роботу  щодо вирішення проблемних питань, порушених громадянами у зверненнях.

 

3. Особам, відповідальним за розгляд звернень громадян не допускати бюрократії, тяганини при підготовці відповідей заявникам, забезпечивши підготовку якісних, кваліфікованих, своєчасних відповідей та продовжити роботу по підвищенню персонального рівню відповідальності за виконання вимог законодавства по розгляду звернень громадян.

 

4. Опублікувати інформацію про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради  у 2016 році в газеті  Токмацької міської ради КП «Газета „Наше місто Токмак” та розмістити на сайті виконавчого комітету Токмацької міської ради.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому – заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Загуменного В.А.

 

 

Міський голова                                                                    І.В.Котелевський