Друк

Інформація про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2017 році

Відповідно  до вимог ст. 40 Конституції України, ст. ст. 19, 28 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109 / 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчим комітетом міської ради протягом 2017 року проведена робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на письмові та усні звернення у виконавчому комітеті Токмацької міської ради, а саме: - на засіданні виконкому Токмацької міської ради 26 січня 2017 року було розглянуто питання  «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2016 році», за результатами якого прийняте рішення № 3.

За результатами піврічної роботи зі зверненнями громадян на засіданні виконкому розглянуте та прийняте рішення від 28.08.2017 № 123 «Про

підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у I півріччі 2017 року».

З початку року міським головою видані наступні розпорядження:

 «Про затвердження графіка прийому громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради» від 05.01.2017 № 3-р.

 «Про проведення «гарячих» телефонних ліній» від 01.03.2017 р. № 78-р.

Згідно розпорядження міського голови від 29.11.2017 № 512-р «Про призначення громадських слухань» наприкінці 2017 року на 9 мікрорайонах міста відбулися громадські  слухання. В заході приймали участь керівники виконкому, керівники комунальних підприємств та служб міста, депутати міської ради , мешканці мікрорайонів. Під час заходів всі проблемні питання взяті під контроль керівництва виконкому та по можливості будуть вирішуватися протягом  2018 року.

У 2017 році, відповідно до затвердженого графіка проведення «гарячих телефонних ліній» , проведено два заходи за участю заступника міського голови Степури С.А. та заступника міського голови Баглай О.М. Звернення, з якими мешканці міста звертались до заступників міського голови були уважно розглянуті, на всі питання надані  обґрунтовані відповіді.

З початку 2017 року міським головою проведено 12  прийомів громадян з особистих питань з 22-х запланованих , під час яких прийнято 96 чоловік, що порушили в своїх зверненнях   116  питань. Прийоми у визначені дні не проводились виключно з поважних причин: перебування керівника у відрядженні або у зв’язку із виробничою необхідністю, хворобою. Заявникам пропонувалось звернутися письмово. Секретарем міської ради та  заступниками міського голови  особисті прийоми проводилися згідно з затвердженим графіком. За 2017 рік  до секретаря та заступників  з різноманітними питаннями звернулося 174 чоловіка.

 Графік прийому громадян керівними посадовими особами виконавчого комітету та зміни до нього доводяться до відома громадян шляхом оприлюднення на офіційному сайті Токмацької міської ради у розділі «Звернення громадян» та місцевому ЗМІ газета КП «Газета «Наше місто Токмак» (від   19 січня 2017 року № 3).

Кількість усіх звернень, що надійшли до виконкому Токмацької міської ради за 2017 рік становлять  1433, що на 67  менше ніж у 2016 році. З них особисто до  керівництва виконкому на прийомах звернулися 271 особа . Порівняно з даними минулого 2016 року кількість звернень на особистому прийомі зменшилась на 57 пропозицій,заяв та скарг і складає 18,9 % від загального числа звернень.

Відповідно до змін у законодавстві України «Про звернення громадян»

усні звернення, що надходили протягом звітного періоду 2017 року засобами телефонного зв’язку від мешканців міста, за їх бажанням, реєструвались та опрацьовувались в порядку, що і письмові звернення, за результатами заявникам надавались письмові відповіді. Протягом звітного періоду таких звернень було 10.

Протягом 2017 року  число письмових звернень  складає 1162 ( 81 % від загального числа всіх звернень), 7 з них надійшли електронною поштою.

Порівняно із 2016  роком у 2017 році збільшилось число звернень з питань соціального захисту на 12 звернень  більше, всього 813, що складає 55 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Здебільшого це питання надання матеріальної допомоги на лікування, оформлення субсидії,  забезпечення пільговими ліками, своєчасної виплати різного виду допомоги.

Кількість звернень з питань комунального господарства залишилась  на рівні  2016 року,  414 заяв, пропозицій і скарг, що складає 28 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. В першу чергу заявники звертались з питань забезпечення ремонту покрівель, ремонту каналізаційних систем в будинках , ремонту під’їздів, благоустрою міста, встановлення дитячих майданчиків, боротьби з бродячими тваринами та інші.

Відбулось зменшення звернень громадян з питань житлової політики ( на 5 ) і складає 75 звернень, 5 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Заявниками порушувались питання про поліпшення житлових умов, надання кімнат у гуртожитках міста.

 Значно зменшилось число звернень з питань забезпечення дотримання законності та правопорядку, на 46 менше ніж у 2016 році  - 12, і складає 0,8 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Скарги та заяви  стосувались  питань забезпечення громадського порядку, здебільшого в гуртожитках міста.

 51 звернення надійшло з питань діяльності органів місцевого самоврядування, це 3,5 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Порушені питання стосувались внесення змін до рішень міської ради та інше.

З питань аграрної політики у звітному періоді надійшло 29 звернень , на 4 більше ніж у минулому звітному періоді, це пов’язано із проблемами у земельних відносинах між власниками приватних будинків. Їх кількість складає 1,9 % від загального числа питань, порушених у зверненнях.

 13 заявників  порушили  питання  щодо надання допомоги у працевлаштуванні, що майже на рівні даних минулого звітного періоду (12), і складає 0,9 % від загального числа питань, порушених у зверненнях.

Питання транспорту та зв’язку порушувались у 13 зверненнях, що стосувались пільгових перевезень громадян на території міста, вартості проїзду в міському транспорті, якості обслуговування водіями. Це число складає 0,8 % від загальної кількості питань, порушених у зверненнях.

З питань діяльності об’єднань громадян, релігії та межконфесійних відносин надійшло 3 звернення про надання дозволу на проведення святкової церемонії релігійного характеру.

Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Токмацької міської ради  від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема,  за категоріями громадян : від учасників війни, інвалідів війни та учасників  бойових дій –44  звернення; інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 161 , ветеранів праці – 4, дітей війни – 115, членів багатодітних сімей та одиноких матерів -19, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 11.

Аналіз звернень, що надійшли з урядової «гарячої» лінії протягом звітного періоду 2017 року вказує, що авторами звернень є   151 громадянин, що  порушували  питання, пов’язані з ремонтом покрівель, каналізаційних систем та систем водопостачання,  забезпечення пільговими ліками,  призначення субсидії, соціальної допомоги, перегляду розміру субсидії , надання матеріальної допомоги, встановлення безкоштовних газових лічильників, тощо.

         З початку року 18 звернень, що стосувались здебільшого питань соціального захисту   отримано з Запорізького обласного контактного центру.

Стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради постійно систематизується, узагальнюється та аналізується. Проводиться щомісячний, квартальний, піврічний та річний підсумок розгляду звернень.

Протягом звітного періоду вирішено ряд питань, що стосувались надання фінансової допомоги мешканцям міста. Згідно міської програми «Комплексні заходи щодо соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2015-2020 роках», затвердженої рішенням Токмацької міської ради від 19.02.2015 №4 «Про затвердження Програм», у 2017 році  349 громадянам виплачено допомогу на лікування  в сумі 243 900 грн.,  32 громадянам  виплачено  допомогу на поховання незареєстрованих в системі соціального страхування  в сумі 27 130 грн., 165 громадян, що потребують сторонньої допомоги, забезпечено безкоштовними дровами  на суму 24 255 грн.

         Вирішено ряд питань , що належать до комунальної сфери, як то: знесення аварійних дерев, ремонт внутрішьодворового освітлення, грейдування вулиць, тощо.

Протягом 2017 року до Центру допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей звернувся 51 учасник АТО, 45 з них надано грошову допомогу з місцевого бюджету на суму 45 тис. грн.

Забезпечення реалізації громадянами міста конституційного права на звернення, посилення персональної відповідальності посадових осіб за об’єктивний, неупереджений і своєчасний розгляд звернень громадян, вирішення порушених у них проблем – такими критеріями керується у своїй роботі керівництво виконкому Токмацької міської ради. Робота із зверненнями громадян у виконкомі знаходиться на постійному контролі у міського голови, його заступників, керуючого справами, керівників структурних підрозділів виконкому.