Друк

Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2017 році

Україна

Токмацька міська рада

    ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

«  25       »   01         2018  року                               № 2

 

Про підсумки розгляду звернень громадян

у виконавчому комітеті Токмацької міської ради

у 2017 році

 

Керуючись  пп. 1) п. б) ч. 1 ст. 38  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109 / 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника організаційного відділу Берлізової С.М. «Про підсумки розгляду  звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у  2017  році», виконавчий комітет міської ради відмічає, що протягом звітного періоду   проведено відповідну організаційну роботу щодо виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян.

26 січня 2017 року на розгляд виконавчого комітету Токмацької міської ради було винесене питання «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2016 році», за результатами якого прийняте рішення № 3.

 

За результатами піврічної роботи зі зверненнями громадян на засіданні виконкому розглянуте та прийняте рішення від 28.08.2017 № 123 «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у I півріччі 2017 року».

З початку року міським головою видані наступні розпорядження:

 «Про затвердження графіка прийому громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради» від 05.01.2017 № 3-р.

 «Про проведення «гарячих» телефонних ліній» від 01.03.2017 р. № 78-р.

Згідно розпорядження міського голові від 29.11.2017 № 512-р «Про призначення громадських слухань»  на 9 мікрорайонах міста відбулися слухання. В заході приймали участь керівники виконкому, керівники комунальних підприємств та служб міста, депутати міської ради , мешканці мікрорайонів. Під час заходів всі проблемні питання взяті під контроль керівництва виконкому та по можливості будуть вирішуватися протягом наступного 2018 року.

Протягом 2017 року, відповідно до затвердженого графіка, 24 лютого  проведено «гарячу» телефонну лінію за участю заступника міського голови Степури С.А. Звернулося 6 громадян. На всі звернення надані  обґрунтовані відповіді.

29 травня 2017 року відбулась гаряча телефонна лінія за участю заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради О.М.Баглая. Під час заходу надійшли 3 телефонних дзвоника, які стосувались питань комунальної сфери міста.

З  метою здійснення контролю за додержанням вимог Закону України «Про звернення громадян», інструкції з діловодства по роботі із зверненнями громадян  протягом звітного періоду проведено перевірки стану діловодства за зверненнями громадян у відділі культури міської ради та управлінні соціального захисту населення міської ради. За результатами визначені рекомендації, що повинні бути ураховані в роботі.

З початку 2017 року міським головою проведено 12  прийомів громадян з особистих питань з 22-х запланованих , під час яких прийнято 96 чоловік, що порушили в своїх зверненнях   116  питань. Прийоми у визначені дні не проводились виключно з поважних причин: перебування керівника у відрядженні або у зв’язку із виробничою необхідністю. Заявникам пропонувалось звернутися письмово. Секретарем міської ради та  заступниками міського голови  особисті прийоми проводилися згідно з затвердженим графіком. За 2017 рік  до секретаря та заступників  з різноманітними питаннями звернулося 174 чоловіка.

 Графік прийому громадян керівними посадовими особами виконавчого комітету розміщено на сайті Токмацької міської ради у розділі «Звернення громадян» та опубліковано в газеті КП «Газета «Наше місто Токмак» від   19 січня 2017 року № 3.

Кількість усіх звернень, що надійшли до виконкому Токмацької міської ради за 2017 рік становлять  1433, що на 67  менше ніж у 2016 році. З них особисто до  керівництва виконкому на прийомах звернулися 271 особа . Порівняно з даними минулого 2016 року кількість звернень на особистому прийомі зменшилась на 57 пропозицій,заяв та скарг і складає 18,9 % від загального числа звернень.

Відповідно до змін у законодавстві України «Про звернення громадян»

усні звернення, що надходили протягом звітного періоду 2017 року засобами телефонного зв’язку від мешканців міста, за їх бажанням, реєструвались та опрацьовувались в порядку , що і письмові звернення, за результатами заявникам надавались письмові відповіді. Протягом звітного періоду таких звернень було 10.

Протягом 2017 року  число письмових звернень зменшилось на 10 і  складає 1162 ( 81 % від загального числа всіх звернень), 7 з них надійшли електронною поштою.

Порівняно із 2016  роком у збільшилось число звернень з питань соціального захисту на 12 звернень  більше, всього 813, що складає 55 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Здебільшого це питання надання матеріальної допомоги на лікування, оформлення субсидії,  забезпечення пільговими ліками, своєчасної виплати різного виду допомоги.

Кількість звернень з питань комунального господарства, залишилась  на рівні  2016 року,  414 заяв, пропозицій і скарг, що складає 28 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. В першу чергу заявники звертались з питань забезпечення ремонту покрівель, ремонту каналізаційних систем в будинках , ремонту під’їздів, благоустрою міста, встановлення дитячих майданчиків, боротьби з бродячими тваринами та інші.

Відбулось зменшення звернень громадян з питань житлової політики ( на 5 ) і складає 75 звернень, 5 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Заявниками порушувались питання про поліпшення житлових умов, надання кімнат у гуртожитках міста.

 Значно зменшилось число звернень з питань забезпечення дотримання законності та правопорядку, на 46 менше ніж у 2016 році  - 12, що складає 0,8 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Скарги та заяви  стосувались  питань забезпечення громадського порядку, здебільшого в гуртожитках міста.

 51 звернення надійшло з питань діяльності органів місцевого самоврядування, це 3,5 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Порушені питання стосувались внесення змін до рішень міської ради та інше.

З питань аграрної політики у звітному періоді надійшло 29 звернень , на 4 більше ніж у минулому звітному періоді, це пов’язано із проблемами у земельних відносинах між власниками приватних будинків. Їх кількість складає 1,9 % від загального числа питань, порушених у зверненнях.

 13 заявників  порушили  питання  щодо надання допомоги у працевлаштуванні, що майже на рівні даних минулого звітного періоду (12), і складає 0,9 % від загального числа питань, порушених у зверненнях.

Питання транспорту та зв’язку порушувались у 13 зверненнях, що стосувались пільгових перевезень громадян на території міста, вартості проїзду в міському транспорті якості обслуговування водіями. Це число складає 0,8 % від загальної кількості питань, порушених у зверненнях.

З питань діяльності об’єднань громадян, релігії та межконфесійних відносин надійшло 3 звернення про надання дозволу на проведення святкової церемонії релігійного характеру.

Число звернень інших тематик майже на рівні із даними аналогічного звітного  періоду минулого року.

За 2017 рік з 1433 зареєстрованих звернень 31 перебуває в стадії опрацювання, з відпрацьованих прийняті позитивні рішення у відношенні до  733, надані роз’яснення та необхідна інформація на 642, відмовлено у задоволенні – 27.

Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Токмацької міської ради  від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема,  за категоріями громадян : від учасників війни, інвалідів війни та учасників  бойових дій –44  звернення; інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 161 , ветеранів праці – 4, дітей війни – 115, членів багатодітних сімей та одиноких матерів -19, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 11.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Аналіз звернень, що надійшли з урядової «гарячої» лінії протягом звітного періоду 2017 року вказує, що авторами звернень є   151 громадянин, що  порушували  питання, пов’язані з ремонтом покрівель, каналізаційних систем та систем водопостачання,  забезпечення пільговими ліками,  призначення субсидії, соціальної допомоги, перегляду розміру субсидії , надання матеріальної допомоги, встановлення безкоштовних газових лічильників, тощо.

         З початку року 18 звернень, що стосувались здебільшого питань соціального захисту   отримано з Запорізького обласного контактного центру.

         Протягом звітного періоду вирішено ряд питань, що стосувались надання фінансової допомоги мешканцям міста. Згідно міської програми «Комплексні заходи щодо соціального захисту найбільш вразливих верств населення у 2015-2020 роках», затвердженої рішенням Токмацької міської ради від 19.02.2015 №4 «Про затвердження Програм», у 2017 році  349 громадянам виплачено допомогу на лікування  в сумі 243 900 грн.,  32 громадянам  виплачено  допомогу на поховання незареєстрованих в системі соціального страхування  в сумі 27 130 грн., 165 громадян, що потребують сторонньої допомоги, забезпечено безкоштовними дровами  на суму 24 255 грн.

Протягом 2017 року до Центру допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей звернувся 51 учасник АТО, 45 з них надано грошову допомогу з місцевого бюджету на суму 45 тис. грн.

Стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради постійно систематизується, узагальнюється та аналізується. Проводиться щомісячний, квартальний, піврічний та річний підсумок розгляду звернень. Двічі на рік питання щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради розглядаються на засіданнях виконкому.

Інформація щодо  роботи із зверненнями громадян публікується в газеті Токмацької міської ради КП «Газета «Наше місто Токмак» та розміщується на веб-сайті Токмацької міської ради.

Робота, спрямована на виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті Токмацької міської ради.

Враховуючи вищевикладену інформацію виконавчий комітет Токмацької міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію начальника  організаційного відділу Берлізової С.М. «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у  2017  році» прийняти до відома.

 

2. Керівникам виконавчих органів Токмацької міської ради, керівникам комунальних підприємств міста продовжити роботу  щодо вирішення проблемних питань, порушених громадянами у зверненнях.

 

3. Особам, відповідальним за розгляд звернень громадян не допускати бюрократії, тяганини при підготовці відповідей заявникам, забезпечивши підготовку якісних, кваліфікованих, своєчасних відповідей та продовжити роботу по підвищенню персонального рівню відповідальності за виконання вимог законодавства по розгляду звернень громадян.

 

4. Опублікувати інформацію про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради  у 2017 році в газеті 

Токмацької міської ради КП «Газета „Наше місто Токмак” та розмістити на сайті виконавчого комітету Токмацької міської ради.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Загуменного В.А.

 

 

Міський голова                                                                    І.В.Котелевський