Друк

Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2018 році

У К Р А Ї Н А

ТОКМАЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

_24.01.2019____________                                                                      №___5_____

 

Про підсумки розгляду звернень громадян

у виконавчому комітеті Токмацької міської ради

у 2018 році

Керуючись  пп. 1) п. б) ч. 1 ст. 38  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109 / 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника організаційного відділу Берлізової С.М. «Про підсумки розгляду  звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2018  році», виконавчий комітет міської ради відмічає, що протягом звітного періоду   проведено відповідну організаційну роботу щодо виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян.

 

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» 25 січня 2018 року на розгляд засідання виконавчого комітету Токмацької міської ради було винесене питання «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2017 році» , за результатами розгляду якого прийняте рішення  № 2.

27 липня 2018 року на розгляд засідання виконавчого комітету Токмацької міської ради виносилося питання «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за I півріччя 2018 року» , за результатами прийняте рішення № 138.

З початку року міським головою видані наступні розпорядження:

Від 09.01.2018 № 6-р «Про затвердження графіка прийому громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради».

Від 09.01.2018 р. № 5-р «Про проведення «гарячих» телефонних ліній».

 

Відповідно до розпорядження  міського голови від 09.01.2018 року № 5-р «Про проведення «гарячих» телефонних ліній»  23 травня 2018 року проведено «гарячу» телефонну лінію за участю заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександра Баглая. Під час заходу зареєстровано 5 телефонних дзвінків , порушені питання стосувались вирішення   комунальних питань. Всі питання взято під особистий контроль заступника.

28 вересня 2018 року проведено «гарячу « телефонну лінію за участю заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Наталії Мамчак, до якої зателефонувало 3 громадянина, що порушили в своїх зверненнях питання благоустрою міста. Заступником видані доручення щодо розгляду та вирішення даних питань.

Наприкінці року, у грудні 2018 – го планувалося  проведення   громадських слухань на 9 мікрорайонах міста, але в зв’язку із введенням на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 26.11.2018 року № 393, затвердженого Законом України від 26.11.2018 року № 2630 – VIII «Про затвердження Указу Президенту України «Про введення воєнного стану в Україні», Токмацька міська рада прийняла рішення від 13 грудня 2018 року № 7 «Про роботу органів самоорганізації населення» , яким : органам самоорганізації населення, звіти про свою діяльність за 2018 рік опублікувати в засобах масової інформації міста Токмака. Проведення виїзних засідань за участю керівництва виконкому із залученням керівників служб міста буде проведено в січні- лютому 2019 року.

 Згідно пп. 1) п.б ст. 38  Закону України «Про місцеве самоврядування» в Україні забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності, протягом 2018  року проведено перевірки в управлінні соціального захисту населення Токмацької міської ради, у відділі освіти Токмацької міської ради та в комунальному підприємстві «Абрис» . Під час перевірок надані консультативні поради та рекомендації

За 2018 рік міським головою з 23-х запланованих особистих прийомів громадян  проведено 15 , під час яких прийнято 83 чоловіка, що порушили в своїх зверненнях 97 питань. Прийоми у визначені дні не проводились виключно з поважних причин: перебування керівника у відрядженні або у зв’язку із виробничою необхідністю. Заявникам пропонувалось звернутися письмово.

 Секретарем міської ради та  заступниками міського голови , керуючим справами виконкому особисті прийоми громадян  проводилися згідно з затвердженим графіком. Всього протягом року  ними прийнято 164  чоловіка з різноманітних питань.

Графік особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету розміщений до відома громадян на інформаційному стенді на I поверсі адмінбудівлі виконкому, розміщений на сайті міської ради у розділі «Звернення громадян» та опублікований в газеті Токмацької міської ради КП «Газета «Наше місто Токмак».

 

Кількість усіх звернень, що надійшли до виконкому Токмацької міської ради за   2018 рік становить  1383 звернень, що на 50 звернень менше , ніж у минулому  2017 році. З них особисто громадянами надано 1136 звернень,  на 26 звернень менше ніж у минулому звітному періоді, 247  звернень надійшло під час проведення особистих прийомів міського голови, секретаря міської ради та заступників міського голови, керуючого справами, що на 24 звернення менше ніж у 2017 році.

Щодо всіх пропозицій, заяв та скарг громадян вживались відповідні заходи. У звітному періоді з  1383 звернень : задоволено – 436, що складає 31,5% від  загального числа звернень, роз’яснено по 909 зверненням, 65,7 % від загального числа звернень, відмовлено у задоволенні – 17-ти, 1,2% від загального числа звернень , 21 перебуває на опрацюванні, 1,5 % .

Всього протягом 2018 року опрацьовано 1406 питань, порушених у зверненнях.

Найбільша кількість звернень протягом 2018 року надійшла з питань соціального захисту – 831 заява, що складає 59 % від загального числа питань, порушених у зверненнях.   Порівняно із  минулим  роком їх число збільшилось на 18 і  стосувались  вони надання матеріальної допомоги на лікування, виплати допомоги на поховання незареєстрованих в системі соціального страхування,  забезпечення дровами соціально – незахищених верств населення.

Значне зменшення звернень відбулося з питань  комунального господарства  -  290,  на 124 звернення менше даних  минулого, 2017 року.  Це число складає 20 % від загального числа питань, порушених у зверненнях громадян. Звернення стосувались незадовільного опалення квартир, поновлення вуличного освітлення, допомоги в підключенні електроенергії, газу до будинків, ремонту доріг, ремонту покрівель, порушення норм благоустрою, тощо.

Порівняно з  даними 2017 року  кількість звернень з  питань  житлової політики    у 2018 –му   збільшилась  на 22  і складає 97 заяв та скарг,  що складає 6,8 % від загального числа питань, що порушені  у зверненнях. Ці питання стосувались надання житла та поліпшення житлових умов.

Далі по чисельності йдуть питання щодо діяльності органів місцевого самоврядування – 44, що складає 3,1 % від загального числа порушених у зверненнях питань. Їх число зменшилось у порівнянні з даними 2017 року на 11.

З питань аграрної політики і земельних відносин надійшло 31 звернення  проти 29 – ти 2017 року,  що  складає 2,2 % від загального числа питань, порушених у зверненнях. Питання стосувались здебільшого вирішення земельних спорів.

31 звернення проти 12 – ти, що надійшли у 2017 році, отримане з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку і складає 2,2 % від числа питань, порушених у зверненнях.

21 звернення отримане протягом 2018 року з питань праці та працевлаштування і складає 1,4 % від числа питань, порушених у зверненнях. У 2017 році  звернень такої тематики було на 8 менше.

З питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей протягом 2018 року зафіксовано 16 звернень, що складає 1,1% від загального числа питань, порушених у зверненнях. У 2017 році питань даної тематики було на 4 менше.

З питань освіти протягом року отримано 5 звернень ( 0,3% від числа питань, порушених у зверненнях), з питань діяльності об’єднань громадян, релігії  отримано 4 звернення ( 0,2 % від загального числа питань, що порушені у зверненнях).

У 2018 році значно зменшилося число повторних звернень, на 19 менше ніж у 2017 році і складає 6.

На 40 звернень менше ніж у 2017 році,  у 2018 році  отримано від колективів і складає 41 заяву та скаргу.

Значна частина звернень громадян у звітному періоді надійшла до виконкому Токмацької міської ради  від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, зокрема за соціальним станом:  від учасників  та інвалідів війни, учасників бойових дій - 85 звернень;   інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 188, дітей війни –206,  членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 50, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 15, учасників АТО - 39.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    За звітний період  до Урядової гарячої лінії та гарячої телефонної лінії Запорізького обласного контактного центру надійшло 226 звернень,  які  містили в собі  питання, пов’язані з ремонтом доріг, водопостачання, благоустрою,  незадовільного медичного обслуговування, призначення та виплати субсидії, виплати соціальних допомог, незадовільного обслуговування  газовою службою, забезпечення ліками за програмою «Доступні ліки»,  роботи сімейних лікарів , роботи місцевого транспорту, освіти, дітей тощо.

У 2018 році отримано  та опрацьовано 25 запитів на публічну інформацію від фізичних осіб.

            Протягом  звітного періоду стан роботи зі зверненнями громадян  у виконавчому комітеті Токмацької міської ради, проведення особистих прийомів міським головою висвітлювалися в газеті КП Токмацької міської ради «Газета «Наше місто Токмак» та розміщувались на офіційному веб- сайті Токмацької міської ради. Так, інформація про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у 2017 році була опублікована в газеті КП «Газета»Наше місто Токмак» від 22 лютого 2018 року  та розміщена на сайті Токмацької міської ради у розділі «Звернення громадян», інформація про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради за I  півріччя 2018 року розміщена в газеті КП Токмацької міської ради «Газета «Наше місто Токмак « від 02.09.2018 року № 31 та на офіційному сайті Токмацької міської ради.

Протягом 2018 року вирішено ряд питань, що стосувались надання фінансової допомоги мешканцям міста на лікування та на усунення наслідків пожеж ( 394 громадянам міста виплачено  матеріальну допомогу на суму 294 700 грн.) , 33 –м громадянам виплачено  допомогу на поховання осіб, не зареєстрованих в системі соціального страхування на суму 41 590 грн., забезпечено безкоштовними дровами 260 громадян незахищених верств населення на суму 38 220 грн.

 Протягом 2018 року вирішено ряд питань комунальної сфери, як то благоустрій, освітлення,  ремонт водо- та каналізаційних систем будинків. В зв’язку із налагодженою роботою з головами  мікрорайонів міста,  виконані роботи з підсипки доріг віддалених вулиць міста, роботи з освітлення вулиць, проведені роботи з озеленення мікрорайонів «Центральний», «Ахрамеєвка», «Ковальський».

В місті продовжується робота по створенню ОСББ . Станом на  2019 рік в місті створено 76 ОСББ з 81 багатоповерхівки.

20 сім’ям міста поліпшено житлові умови : 19 – ти надані кімнати в гуртожитках міста та надано будинок 1 сім’ї.

При виконкомі функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, до якого за звітний період звернулося більше 70 учасників АТО. Найбільше звернень надійшло з питань  надання допомоги на  лікування, оформлення земельних ділянок, постановки на квартирний облік, отримання пільг. Всі звернення не залишені без уваги, по можливості вирішуються позитивно.

Робота, спрямована на виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у виконавчому комітеті Токмацької міської ради.

Враховуючи вищевикладену інформацію виконавчий комітет Токмацької міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію начальника  організаційного відділу Берлізової С.М. «Про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради у  2018  році» прийняти до відома.

 

2. Керівникам виконавчих органів Токмацької міської ради, керівникам комунальних підприємств міста продовжити роботу  щодо вирішення проблемних питань, порушених громадянами у зверненнях.

 

3. Особам, відповідальним за розгляд звернень громадян не допускати бюрократії, тяганини при підготовці відповідей заявникам, забезпечивши підготовку якісних, кваліфікованих, своєчасних відповідей та продовжити роботу по підвищенню персонального рівню відповідальності за виконання вимог законодавства по розгляду звернень громадян.

 

4. Розмістити інформацію про підсумки розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Токмацької міської ради  у  2018 році  на офіційному сайті  Токмацької міської ради.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Загуменного В.А.

 

 

Міський голова                                                                                      І. КОТЕЛЕВСЬКИЙ