free joomla slider module

Новини

Друк

Оновлений Центр надання адміністративних послуг у Токмаку чекає на своїх клієнтів.

Нове приміщення ЦНАП розташоване за адресою: м.Токмак, вул. Центральна, 55В. Воно включає в себе: велику зону прийому громадян на 7 робочих місць для адміністраторів (3 з них – для обслуговування жителів міста, 4 – району), кабінети для роботи керівників міського і районного ЦНАП та державних реєстраторів. Також в приміщенні облаштовано  зону очікування для громадян.

ЦНАП працює з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, в п’ятницю – з 8.00 до 16.00. Але прийом документів здійснюється до 16.00 з понеділка по четвер і до 15.00 – у п’ятницю. На даний час керівництво міста, з метою надання послуг у зручний для громадян час, узгоджує з керівництвом Токмацької районної державної адміністрації питання щодо функціонування ЦНАП по суботах.

Сутність роботи ЦНАП полягає в тому, що, звернувшись до адміністратора центру, суб’єкт звернення (громадянин або підприємець) може отримати вичерпну інформацію або консультацію щодо вимог та порядку надання тієї чи іншої послуги, здати пакет документів, необхідний для отримання послуги, і в подальшому – отримати оформлений результат запитуваної адміністративної послуги або відмову в її наданні.

Концепція роботи ЦНАП передбачає, що адміністратор ЦНАП виступає в якості державного «посередника», який унеможливлює прямий контакт заявника із суб’єктом надання адміністративної послуги і, таким чином, виключається корупційна складова, спрощуються доступ та умови отримання послуг органів державної влади та місцевого самоврядування, значно скорочуються строки оформлення таких послуг.

Найбільш затребуваними у містян є послуги з:  

- реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;

- отримання довідок про реєстрацію фізичних осіб, які потрібні для отримання субсидій, соціальної допомоги, паспортних документів тощо;

- державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- державної реєстрації земельних ділянок, видачі відомостей з Державного земельного кадастру.

Також до ЦНАП можна звернутись за отриманням документів дозвільного характеру з питань містобудування та архітектури, ветеринарної медицини та з наданням документів, які стосуються реєстрації громадських об’єднань. 

Варто розуміти, що перелік адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП, з часом може розширюватися в залежності від потреби мешканців громади та спроможності самого ЦНАП (кадровий потенціал, стан матеріально-технічного забезпечення, рівень взаємодії з ключовими суб’єктами надання адміністративних послуг, підтримка депутатського корпусу, інше).

 Можна зазначити, що відповідно до чинного законодавства передбачене надання послуг з реєстрації нерухомості та бізнесу на умовах екстериторіальності. Тобто громадяни міста та інших районів області можуть звертатись саме до нашого ЦНАП для отримання цих послуг. А вже справа нашого ЦНАП створити умови, щоб громадяни з інших територій області обрали саме  нас.

Міська влада підтримує розвиток ЦНАП та строїть амбітні плани на майбутнє щодо надання послуг громадянам у сфері реєстрації актів цивільного стану (РАЦС), у сфері містобудівної діяльності (в разі прийняття повноважень)  та послуг, що надаються державною міграційною службою. Згідно з вимогами чинного законодавства повноваження щодо прийому заяв та видачі оформлених документів (паспорта громадянина України у формі картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон) надаються ЦНАП, які після закупівлі відповідного обладнання за рахунок місцевого бюджету зможуть стати основним фронт-офісом з оформлення зазначених документів.

В недалекому майбутньому, задля зручності громадян, заплановано також надання можливості отримання «супутніх послуг»,зокрема банківських через POS-термінали. Тобто за надання послуги можна буде сплатити карткою не відходячи від робочого місця адміністратора.

Усі ці послуги мають надаватися за принципом – «ДОСТУПНО ВСІМ – ЗРУЧНО ДЛЯ КОЖНОГО!»,тобто максимально зручно, доступно, зрозуміло, якісно за спрощеними процедурами і, що головне, в територіальній близькості до заявника.

Тому в цьому контексті ЦНАП є найбільш ефективним інструментом надання послуг громадянам і бізнесу!

 

Ольга Удод, начальник відділу надання  адміністративних послуг та реєстрації виконавчого комітету Токмаацької міської ради                                                                             

 

 

Друк

Соціальний захист учасників бойових дій АТО у 2017 році

Станом на 01.01.2018р. в управлінні соціального захисту населення Токмацької міської ради перебуває 168  учасників бойових дій АТО,  2 інваліди війни 3 групи АТО  та 4 сім’ї загиблих в АТО.

Управлінням соціального захисту населення Токмацької міської ради за підтримки місцевої влади ведеться активна робота, щодо соціального захисту учасників бойових дій АТО.

Друк

Єдиний Центр надання адміністративних послуг відкрито у місті Токмак.

У п’ятницю, 26 січня, у місті Токмак відбулось урочисте відкриття єдиного офісу Центра надання адміністративних послуг для мешканців Токмака та Токмацького району. У відкритті оновленого офісу взяли участь Токмацький міський голова Ігор Котелевський, азаступник голови Запорізької обласної державної адміністрації Олександр Бабанін, Генеральний консул Німеччини пан Вольфганг Мьоссінгер, куратори проекту «Підтримка українських громад у зв’язку зі збільшенням кількості внутрішньо переміщених осіб» GIZ Георгій Морозов та Вікторія Василенко, представники Токмацької районної державної адміністрації на чолі з Віктором Дудукаловим, депутати та громадськість.

Даний офіс було створено з метою спрощення процедури надання адміністративних послуг населенню Токмака та Токмацького району, а також переселенцям. Єдиний офіс ЦНАПу знаходиться на території «лікарняного містечка», в приміщенні зроблено ремонт, встановлено сучасну техніку, для людей з інвалідністю вхід оснащено пандусом, щоб всі клієнти ЦНАПу мали рівні можливості щодо отримання необхідних документів. Єдиний Центр надання адміністративних послуг було відремонтовано та модернізовано в рамках проекту «Підтримка українських громад у зв’язку зі збільшенням ВПО», за підтримки уряду Німеччини. Також залучались кошти з бюджетів різних рівнів. Після того, як виступили всі присутні, відбулось урочисте перерізання червоної стрічки перед входом в Єдиний офіс ЦНАПу. Далі, всі бажаючі мали змогу зробити екскурсію єдиним офісом та познайомитись з роботою ЦНАПа.

Друк

Корні та крона. Курс підвищення батьківської майстерності.

       На базі Токмацького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді стартував проект «Корні та крона»п

     «Корні та крона» - це курси підвищення батьківської майстерності для прийомних батьків, опікунів та піклувальників. В рамках курсу будуть розглядатися такі теми: «Що таке сім’я та її функції», «Правила, закони і традиції у родині», «Дитяча психосоматика».

       Навчання проводить практичний психолог центру Безручко Тетяна (сертифікований психотерапевт в методі позитивної психотерапії, арт-терапевт, член Європейської Спілки Психотерапевтів) принцип  роботи 70/30, 70 відсотків практики та 30 відсотків теорії, в процесі роботи застосовуватимусь практики арт-терапії, казко-терапії та робота з метафоричними картами.

     По закінченні курсу всім учасникам будуть видані сертифікати про проходження навчання, за умови відвідування усіх занять в повній мірі.  

 

З повагою, директор ТМЦСССДМ                   Г.Ю. Мовчан

Друк

Токмацька міська рада оголошує про початок формування постійно діючої конкурсної комісії на зайняття посад керівника комунального закладу охорони здоров’я.

Відповідно до рішення п’ятдесят шостої сесії Токмацької міської ради  VII скликання від 25 січня 2018 року №13 «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного лікаря комунального підприємства «Токмацька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Токмацької міської ради», оголошено про початок формування постійно діючої конкурсної комісіїна зайняття посади керівника комунального закладу охорони здоров’я.

        Відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1094 визначено що: